عملیات موشکی حماس علیه پایگاه نظامیان اسرائیل+فیلم


عملیات موشکی حماس علیه پایگاه نظامیان اسرائیل+فیلم

اقتصادنیوز: شاخه نظامی جنبش حماس تصاویری را از حمله به پایگاه نظامیان اسرائیل در نزدیکی گذرگاه «کرم ابوسالم» واقع در شرق «رفح» منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان‌های القسام با انتشار این ویدئو اعلام کرد که پایگاه نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را زخمی و به هلاکت رسانده است.

این ویدئو پس از آن منتشر شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام بعد از ظهر امروز اعلام کرد تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
فوری/حماس از دستیابی به فرمول یک توافق مشخص خبر داد

اقتصادنیوز: یکی از مقامات ارشد جنبش حماس از دستیابی به فرمول یک توافق مشخص در مذاکرات خبر داد.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دستکم ۱۴ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند.

برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

در همین راستا، یک منبع در مقاومت فلسطین اعلام کرد: پایگاهی که در منطقه کرم ابوسالم هدف قرار گرفته شده، مسوول بمباران مناطقی در رفح است و نظامیان هدف قرار گرفته شده شامل فرماندهان «ارتش» اشغالگر، اطلاعات آن و شاباک هستند.

این منبع همچنین گفت: این عملیات از نظر آمادگی، برنامه ریزی و توان اطلاعاتی مقاومت منحصر بفرد بوده و همچنین موید توانایی بالای مقاومت در هدایت راکت‌ها و موشک‌هایش به سمت هدف است.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات حاوی پیام‌های متعدد سیاسی و نظامی است که مهم‌ترین آن آمادگی همیشگی مقاومت برای دفاع از مردم در برابر تجاوزات وحشیانه و همچنین توان مقاومت و پایداری آن با وجود صحبت‌های مداوم اشغالگران درباره موفقیت‌های ادعایی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟