لیوان کاغذی مک دونالد چقدر می تواند مایع را در خود نگه دارد؟! / تایم لپس 4K


لیوان کاغذی مک دونالد چقدر می تواند مایع را در خود نگه دارد؟! / تایم لپس 4K

به خاطر داشته باشید که این ویدیو بیانیه ای علیه مک دونالد نیست. بدیهی است که آنها باید فنجان های خود را با یک لایه پلاستیکی نازک بپوشانند در غیر این صورت نوشیدنی در عرض چند دقیقه و نه چند ثانیه خیس می شود.

مقاومت لیوان کاغذی مک دونالد

نه تنها مک دونالد، بلکه تقریباً تمام لیوان های کاغذی دارای یک فیلم پلاستیکی هستند. این در مورد نسبت ها است و بیشتر قسمت فنجان از کاغذ ساخته شده است که یک ماده سازگار با محیط زیست است. مک دونالد توجه زیادی به آب و هوا دارد و سخت کار می کند تا یک صنعت غذایی پایدارتر ایجاد کند، که شامل کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، توسعه و استفاده از بسته بندی های پایدار و مقابله با بازیافت آن، کاهش تاثیر کشاورزی بر روی کره زمین، حفظ محیط زیست است. جنگل ها و استفاده مسئولانه از منابع آبی کره زمین یکی از اولویت های اصلی خود است. در هر صورت، مک دونالد باید الگوی بسیاری از رستوران های دیگر باشد.

من معتقدم که این باید گفته شود، زیرا نمی خواهم مردم این گذر زمان را اشتباه تفسیر کنند. حالا در مورد خود ویدیو: آیا تا به حال فکر کرده اید که لیوان کاغذی مک دونالد چقدر می تواند نوشیدنی شما را نگه دارد؟ من هم... این ویدیوی تایم لپس لیوان کاغذی مک دونالد را تماشا کنید تا متوجه شوید. برای این پروژه، من بیش از 124000 عکس گرفتم. مجبور بودم از یک فاصله استفاده کنم وگرنه لحظه جالبی را که بالاخره لیوان شکسته بود را از دست می دادم. آنها آب پرتقال، پپسی و آب بودند. من خیلی زود آب را برداشتم چون اتفاق جالبی برایش نیفتاد، فقط به آرامی تبخیر شد و با برداشتن آن فنجان فضای بیشتری روی صفحه برای 2 تای باقی مانده داشتم. و پپسی را نیز به همین دلیل حذف کردم، تا بتوانم به فنجان آب پرتقال که بدترین ظاهر را داشت نزدیکتر شوم. هر از چندگاهی روی آن را با آب پر می کردم زیرا ممکن بود چندین برابر تبخیر شود و هدف اصلی شکستن فنجان بود. فکر می کردم تا یکی دو روز دیگر انجام شود. نظرت چیه، تعجب کردی؟



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان