تلاش و استفاده تمام امکانات برای پیدا کردن جنازه جوان غرق شده شوشی


تلاش و استفاده تمام امکانات برای پیدا کردن جنازه جوان غرق شده شوشی

به گزارش رکنا، محسن حویزه شنبه شب با تشریح اقدام های انجام شده پس از اعلام خبر غرق شدن جوان شوشی در این شهرستان افزود: پیش بینی بارش های باران روزهای پنجشبه و جمعه و همزمانی غرق شدن این جوان...

به گزارش رکنا، محسن حویزه شنبه شب با تشریح اقدام های انجام شده پس از اعلام خبر غرق شدن جوان شوشی در این شهرستان افزود: پیش بینی بارش های باران روزهای پنجشبه و جمعه و همزمانی غرق شدن این جوان با آغاز رهاسازی آب از سد دز برای آماده سازی مهار سیلاب های احتمالی موجب شد که جستجوها برای پیدا کردن جنازه این جوان با چالش جدی مواجه شد.

وی ادامه داد: علاوه بر پیگیری و هماهنگی حضور غواصان آتش نشانی دزفول، تامین قایق های مورد نیاز از همان روز انجام و حتی برای سرعت بخشی به عملیات جستجوی این جوان، تامین اعتبار مورد نیاز برای اجازه قایق و تامین بنزین قایق های محلی نیز انجام شد.

فرماندار شوش با بیان اینکه گشت زنی هوایی و آبی با روش های مختلف در این عملیات جستجو به کار گرفته شده است افزود: تامین جت اسکی و گشت زنی در رودخانه، بهره گیری از هلی شات و کوادکوپتر برای گشت زنی هوایی و همچنین تامین چهار فروند پالاگرایدر از #دزفول اقداماتی است که طی روزهای اخیر انجام ولی با وجود همه این اقدام ها عملیات جستجو ناموفق بود.

وی ادامه داد: طغیان رودخانه دز، افزایش سرعت و گل آلود شدن آب رودخانه همگی از جمله عواملی بود که با وجود هماهنگی برای حضور غواصان، امکان انجام عملیات جستجوی زیر آبی میسر نشد.

حویزه با بیان اینکه بارش های شدید باران در روزهای اخیر بر پیچیدگی های عملیات جستجو افزود افزود: با توجه به گذشت 6 روز از زمان غرق شدن این جوان و اظهارات کارشناسان از احتمال بالا آمدن جنازه بر روی آب، تامین بالگرد از استان برای گشت زنی هوایی در منطقه که در روزهای گذشته به دلیل شرایط نامناسب جوی ممکن نبود، به عنوان اولویت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به دیدار مستمر اعضای شورای اسلامی و دهیار با خانواده این جوان غرق شده گفت: با پایدار شدن شرایط جوی با خروج سامانه های بارشی از منطقه، عملیات جستجو بار دیگر در سطح گسترده در دستور کار قرار گرفته است.

علی رنجکش


تلاش و استفاده تمام امکانات برای پیدا کردن جنازه جوان غرق شده شوشی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!