این دوچرخه یک هدیه ویژه به‌همراه دارد: آیفون 16 رایگان!


این دوچرخه یک هدیه ویژه به‌همراه دارد: آیفون 16 رایگان!

خریداران دوچرخه‌ی برقی سفارشی جدید کاویار قرار است گوشی آیفون ۱۶ را رایگان دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاویار (Caviar)، برند سرشناس مستقر در دبی، نسخه‌ی ویژه‌ای از نسل سوم دوچرخه‌ی برقی Porsche eBike Cross را با نام Herzog معرفی کرد. این دوچرخه مثل اکثر محصولات کاویار از طراحی لوکس بهره می‌برد و به روکش طلای ۱۸ عیار و قطعات فیبرکربنی طلایی مجهز شده است. کاویار یک دستگاه آیفون ۱۶ سفارشی را به خریداران دوچرخه‌ی Herzog هدیه می‌دهد.

براساس گزارش زومیت، این اولین‌بار نیست که کاویار محصولی سفارشی رونمایی می‌کند. کاویار با تبدیل گجت‌های روزمره به شاهکارهایی هنری، برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده‌ است. مشتریان این برند علاقه‌ی زیادی به تجملات دارند و Herzog نیاز آن‌ها را برآورده می‌کند.

این دوچرخه یک هدیه ویژه به‌همراه دارد: آیفون 16 رایگان!

طبق اطلاعات سایت رسمی کاویار، نسل سوم دوچرخه‌ی برقی کراس پورشه از موتور قدرتمند Shimano، طراحی چشم‌گیر و سواری راحت بهره می‌برد. کاویار زیرساخت دورچرخه‌ی مذکور را برداشته و با تزئینات طلایی، لایه‌ای از تجملات ناب به آن اضافه کرده است.
ساخت هر دوچرخه‌ی Herzog تا چهار ماه طول می‌کشد که یکی از دلایل آن، ظریف‌کاری‌های جواهرسازی برای به‌کارگیری بی‌نقص طلا است. این وسواس به جزئیات مطمئناً نظر کلکسیونرها و علاقه‌مندان به تجملات را به‌خود جلب خواهد کرد.

این دوچرخه یک هدیه ویژه به‌همراه دارد: آیفون 16 رایگان!

نام Herzog برای کسانی که علاقه‌ی زیادی به تاریخچه‌ی پورشه دارند، معنای ویژه‌ای دارد. این نام به دوک‌های وورتمبرگ (Dukes of Württemberg) اشاره دارد؛ سلسله‌ای که بر اشتوتگارت یعنی زادگاه پورشه حکومت می‌کردند. حتی در لوگوی پورشه نیز المان‌هایی از نشان خانوادگی این سلسله دیده می‌شود.

مشخصات فنی دوچرخه‌ی برقی Herzog کاویار هنوز نهایی نشده است و این شرکت انتظار دارد طراحی را تا پایان تابستان تکمیل کند. محصول مورد اشاره از اوایل ۲۰۲۵ برای فروش آماده خواهد شد و برای خرید آن باید ۴۴٬۰۰۰ دلار پرداخت شود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1902226

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


برای خرید ارزان ترین گوشی بازار چقدر باید هزینه کرد؟ +قیمت های جدید