استاندار کرمان: بانک های خصوصی راهی برای فرار سرمایه شده اند


استاندار کرمان: بانک های خصوصی راهی برای فرار سرمایه شده اند

استاندار کرمان؛ گفت: وابستگی اقتصاد به بانک‌ ها چالش‌ آفرین شده است و بانک‌ های خصوصی مفری برای فرار سرمایه شده‌ اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در نود و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی موانع دستورالعمل نحوه صدور مجوز عرضه عمومی شرکت پروژه (سهامی عام) و ارائه راهکارهای پیشنهادی، گفت: : اقتصاد کشور وابسته به منابع بانکی است که با ادامه این روند، در حوزه تامین نقدینگی و تامین مالی شرکت ها، چالش جدی به وجود می‌ آید.

وی با اشاره به سیاست انقباضی در حوزه بانکی عنوان کرد: اقتصاد کشور به بانک عادت کرده و ادامه این روند در حوزه سرمایه‌ گذاری و تامین نقدینگی، چالش جدی به وجود می‌ آورد و شرکت‌ ها در کار معمول و سرمایه در گردش خود می‌ مانند.

استاندار کرمان در مورد حقوق معادن و بازگشت آن به استان‌ ها تصریح کرد: حقوق معادن و بازگشت آن قانون دارد و لذا تغییر در محل خرج آن هم باید منبع و مرجع قانونی داشته باشد.

فداکار گفت: با ایجاد انگیزه، مبالغ زیادی از پول مردم در بانک‌ های خصوصی گذاشته می‌ شود، اما مشخص نیست پول در کجاست و به چالش تبدیل شده است.

وی، به فعالیت بانک‌ های خصوصی و عدم مشارکت آنها در حوزه سرمایه‌ گذاری پرداخت و افزود: از بانک‌ های خصوصی در کل کشور گلایه وجود دارد و این بانک ها در استان نیز هیچ کمکی نکرده اند، جز اینکه محلی برای فرار سرمایه شده‌ اند.

استاندار کرمان، خاطرنشان ساخت: با ایجاد انگیزه از سوی بانک های خصوصی، مبالغ زیادی توسط مردم روانه این بانک ها می شوند، اما مشخص نیست که این پول کجاست و در واقع به یک چالش تبدیل شده است.

استاندار کرمان: بانک های خصوصی راهی برای فرار سرمایه شده اند


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟