5روز جستجوی بی وقفه زمینی و هوایی برای یافتن یسنا / رصد منطقه تا پایان امروز ادامه خواهد یافت + صوت


به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پنج روز از اعلام خبر گم شدن دختر 4 ساله ای به نام یسنا در استان گلستان می گذرد. تیم های امدادی از هلال احمر گرفته تا نیروهای نظامی پلیس و سپاه و ارتش به همراه...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پنج روز از اعلام خبر گم شدن دختر 4 ساله ای به نام یسنا در استان گلستان می گذرد. تیم های امدادی از هلال احمر گرفته تا نیروهای نظامی پلیس و سپاه و ارتش به همراه مردم محلی به شکل زمینی و هوایی در حال جستجو برای یافتن ردی از این دختر 5 ساله هستند که خانواده اش اعلام کرده اند وقتی در حال کار در مزرعه بودیم ناگهان متوجه شدیم یسنا نیست و پس از آن هیچ ردی از او پیدا نکردیم.

سگ های جستجوگر هلال احمر به میدان جستجو آمده اند. ریزگردها از بالا همه منطقه را رصد کردند. مردم و امدادگران ، گوشه به گوشه منطقه را جستجو کردند اما هیچ ردی از یسنا نیست.

قاسم غریب آبادی رئیس هلال احمر استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت: تیم های امدادی به محض اطلاع از ماجرا گم شدن این کودک 4 ساله با همه امکانات به میدان آمدند. بی وقفه جستجو ادامه یافته است اما متاسفانه ردی از یسنا نیست.

رئیس هلال احمر استان گلستان اعلام کرد طبق تصمیم گرفته شده تا پایان امروز 13 اردیبهشت ماه تیم های امدادی به جستجوی 5روزه خود برای یافتن یسنا ادامه می دهند.


5روز جستجوی  بی وقفه زمینی و هوایی برای یافتن "یسنا" / رصد منطقه تا پایان امروز ادامه خواهد یافت + صوت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین