خبر مهم برقی برای شوشتری ها / فرماندار: امسال چالش کمتری داریم!


خبر مهم برقی برای شوشتری ها / فرماندار: امسال چالش کمتری داریم!

به گزارش رکنا از خوزستان؛ سید محسن سید موسوی عنوان کرد: پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند برای تامین برق پایدار،...

به گزارش رکنا از خوزستان؛ سید محسن سید موسوی عنوان کرد: پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرد و با این اقدام تابستان پیش‌رو با چالش کمتری روبرو خواهیم بود.

وی با اشاره به میزان اعتبار این پروژه تصریح کرد: اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال برای این طرح مهم هزینه شده است.

سید موسوی ادامه داد: ۲ دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هرکدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد، در مجموع ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان شوشتر در ادامه بیان کرد: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمین، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض ۲ دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکر‌های جدید و تعویض۶ عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در پست مذکور اجرایی شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.


خبر مهم برقی برای شوشتری ها / فرماندار: امسال چالش کمتری داریم!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین