سامان قدوس از قطر متنفر است!


سامان قدوس از قطر متنفر است!

سامان قدوس بعد از جام‌ملت‌های آسیا فقط 10دقیقه برای برنتفورد بازی کرده است.

این یک ماجرای غم‌انگیز است؛ تاوان سنگینی که برگزاری یک تورنمنت ملی در میانه مسابقات باشگاهی به بازیکنان تحمیل می‌کند. داریم از سامان قدوس صحبت می‌کنیم؛ بازیکن ایرانی برنتفورد که پیش از جام‌ملت‌های آسیا به بازیکن ثابت و اثرگذار این تیم تبدیل شده بود اما غیبت بیش از یک‌ماهه‌اش در تمرینات برنتفورد، به‌کلی وضعیت او را تغییر داد.

آمار می‌گوید قدوس تا پیش از جام‌ملت‌ها 693دقیقه در لیگ برتر برای برنتفورد بازی کرده بود. ازقضا خیز اصلی او درست در آستانه جام‌ملت‌ها اتفاق افتاد. این بازیکن در 7مسابقه منتهی به جام‌ملت‌ها فیکس شد و در 5دیدار پایانی حتی یک دقیقه هم از زمین بیرون نیامد. پس از جام‌ملت‌ها اما شرایط به‌کلی تغییر کرد. از آن زمان تا‌کنون برنتفورد 13بازی برگزار کرده ‌که قدوس در 9تای آنها به‌طور کامل نیمکت‎نشین بوده و در 4دیدار دیگر هم مجموعا 10دقیقه مورد استفاده قرار گرفته است.

سامان قدوس از قطر متنفر است!

قدوس در هیچ‌یک از 5مسابقه آخر برنتفورد به‌عنوان بازیکن تعویضی هم به زمین نیامده تا روشن شود به‌طور کامل از اندیشه‌های فنی مربیان کنار گذاشته شده است. به‌نظر می‌رسد در دوران غیبت او، کادرفنی نسخه بازی بدون سامان را پیدا کرده و از آن راضی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!