پشت پرده برکناری شبانه علی خطیر؛ پای نزدیکان نکونام در میان است؟ / اختصاصی رکنا


پشت پرده برکناری شبانه علی خطیر؛ پای نزدیکان نکونام در میان است؟ / اختصاصی رکنا

به گزارش رکنا، تنها چند روز بعد از خرید باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس علی خطیر با رای 3 عضو هیات مدیره استقلال از کار برکنار شد تا فرشید سمیعی موقتا به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب...

به گزارش رکنا، تنها چند روز بعد از خرید باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس علی خطیر با رای 3 عضو هیات مدیره استقلال از کار برکنار شد تا فرشید سمیعی موقتا به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شود.

اما طبق اطلاعاتی که بدست رسانه رکنا از نزدیکان باشگاه رسیده است، پروژه برکناری علی خطیر چند روز قبل کلیلد خورده بود، جایی که به گفته برخی از نزدیکان باشگاه چند نفر که نزدیک به جواد نکونام هستند جلسه ای با عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس برگزار کردند و در آن جلسه درخواست کردند که علی خطیر از کار برکنار شود با این استدلال که او نتوانسته در تیم آرامش برقرار کند و رابطه سرمربی آبی ها با او خوب نیست.

نکته عجیب این است که ظاهرا در کودتا علیه علی خطیر، فرشید سمیعی هم نقش مهمی ایفا کرده است، جایی که او که در ظاهر رابطه نزدیکی با مدیرعامل باشگاه داشت زیر حکم برکناری او را امضا کرد تا خودش برای مدت کوتاهی هم که شده، به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شود تا دوباره بتواند در کنار مدیرعامل جدید باشگاه به کارش ادامه بدهد.

علی خطیر در مدتی که به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت می کرد، رابطه خوبی با جواد نکونام نداشت و در نهایت زور سرمربی استقلال به او چربید و حکم برکناری مدیرعامل جوان آبی ها امضا شد هرچند که او اگر بخواهد مصاحبه ای انجام بدهد، احتمالا حرف های مهمی برای گفتن خواهد داشت.


پشت پرده برکناری شبانه علی خطیر؛ پای نزدیکان نکونام در میان است؟ / اختصاصی رکنا

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان