بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران کدام است؟


بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران کدام است؟

به گزارش رکنا، در بندرعباس چندین هتل لوکس وجود دارد که از نظر مسافران امتیاز خوبی گرفته‌اند. برای رزرو بهترین هتل های بندرعباس سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید و از طریق این مرجع رسمی و...

به گزارش رکنا، در بندرعباس چندین هتل لوکس وجود دارد که از نظر مسافران امتیاز خوبی گرفته‌اند. برای رزرو بهترین هتل های بندرعباس سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید و از طریق این مرجع رسمی و معتبر اقامتگاهی مناسب را برای خود رزرو کنید.

بهترین هتل های پنج ستاره بندرعباس

اولین انتخاب بسیاری از مسافران برای اقامتی دلچسب و فراموش‌نشدنی در بندرعباس، هتل‌های 5 ستاره این شهر هستند. از این رو در این بخش می‌خواهیم به سراغ معرفی بهترین هتل های پنج ستاره بندرعباس برویم و از امکانات و حال و هوایشان برایتان بگوییم.

1- هتل هرمز بندرعباس

هرمز یکی از بهترین هتل های بندرعباس در قلب شهر و نزدیکی میدان انقلاب است. این هتل مجلل فعالیت خود را در سال 1381 آغاز کرده و دسترسی آسانی به مراکز مهم شهری دارد.

ساختمان هفت طبقه هتل هرمز نمایی شیک و معماری باشکوهی دارد و متمایز از سایر ساختمان‌های حوالی میدان انقلاب است. این هتل پنج ستاره بندرعباس ظاهری سفید رنگ با طبقاتی رنگی دارد که در ترکیب با یکدیگر هارمونی خاصی ایجاد کرده‌اند.

هتل هرمز بندرعباس امکانات قابل قبولی را به مهمانان ارائه می‌دهد که دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی مختلف سندی بر این ادعاست. محوطه این هتل بیش از 50 هزار مترمربع وسعت دارد و علاوه بر فضای سبز، امکانات تفریحی متعددی در آن دیده می‌شود.

هتل هرمز دارای 365 اتاق مبله است که شامل انواع اتاق‌های یک تخته، دبل سنیور و جونیور، دو تخته توئین و سه تخته می‌شود. همچنین 22 سوئیت از جمله سوئیت‌های رویال تریپل، رویال دبل، سوئیت سه تخته و مراکشی نیز در آن به چشم می‌خورد.

اتاق‌های هتل هرمز بندرعباس در کنار امکانات کاملی که دارند، چشم‌اندازی تماشایی به دریای خلیج فارس یا محوطه را مقابلتان به نمایش می‌گذارند. اکثر این واحدها بالکن نیز دارند و امکان اضافه کردن نفر اضافه در آن‌ها وجود دارد.

بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران کدام است؟

هتل هرمز را می‌توان از بهترین هتل بندرعباس دانست که با ارائه خدمات به‌روز و استاندارد توانسته نظر مهمانان را جلب کند. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • مجموعه آبی شامل استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار و خدمات ماساژ
  • زمین تنیس
  • بیلیارد
  • صندوق امانات
  • عابر بانک
  • اتاق چمدان
  • فکس و فتوکپی
  • سرویس بهداشتی در لابی
  • آسانسور
  • فروشگاه و غرفه
  • سالن کنفرانس
  • اینترنت رایگان
  • سالن اجتماعات، سالن همایش، اتاق جلسات کاری و سالن آمفی تئاتر
  • تالار عروسی و سالن تشریفات
  • زمین بازی
  • اتاق مخصوص افراد سیگاری
  • کافی نت
  • رمپ و ویلچر
  • خدمات لاندری
  • پارکینگ.

همچنین هتل هرمز بندرعباس چند رستوران و کافی شاپ مجلل را در خود جای داده تا مهمانان از آن‌ها استفاده کنند و خیالشان بابت غذا راحت باشد. رستوران‌های این مجموعه انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را فضایی شیک و لوکس برای مهمانان سرو می‌کنند.

2- هتل هما بندرعباس

یکی دیگر از بهترین هتل های بندرعباس از نظر مسافران، هتل هما است. این هتل باسابقه در سال 1348 در یکی از بهترین نقاط شهر افتتاح شده و معماری جذاب و مدرنی دارد.

هتل هما در سال 1385 جهت بهبود امکانات و به روز رسانی خدمات بازسازی شده است. اگرچه با اجرای طرح توسعه شهری، اتوبانی میان هتل و ساحل ایجاد شده، اما هنوز هم از هتل هما می‌توان به راحتی به دریا رسید.

هتل هما یکی از هتل های خوب بندرعباس در بلوار پاسداران، خیابان معراج است. این هتل مجلل 180 واحد اقامتی دارد که از اتاق‌های جنوبی آن مناظر زیبایی از دریای مواج خلیج فارس دیده می‌شود.

بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران کدام است؟

هتل هما در منطقه‌ای آرام قرار گرفته و طبیعتی دلنشین آن را احاطه کرده است. امکانات این هتل پنج ستاره بندرعباس متناسب با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌شود و اتاق‌هایش طراحی مدرن و لوکسی دارند.

از امکانات هتل هما بندرعباس می‌توان به استخر روباز برای آقایان، فضای سبز، کافی‌شاپ ساحلی، خدمات ماساژ، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، فروشگاه و غرفه اشاره کرد. تاکسی سرویس، عابربانک، سالن همایش و اجتماعات، تالار عروسی و... از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره بندرعباس است.

در هتل هما چندین سالن غذاخوری لوکس نیز برای ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی وجود دارد. رستوران ایرانی، رستوران ستاره دریایی در کنار استخر، رستوران شبانه‌روزی مروارید و کافی‌شاپ 24 ساعته مرجان با منوهای جذاب و غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان در این هتل مجلل هستند.

هتل هما یکی از قدیمی‌ترین هتل های بندرعباس است که پرسنلی حرفه‌ای و خونگرم دارد و در محیطی دلچسب اقامتی راحت را برایتان رقم می‌رند. این هتل دسترسی راحتی به مراکز شهری و ساحل دارد و با ارائه تمامی امکانات رفاهی برایتان کم و کسر نمی‌گذارد.

3- هتل خلیج فارس بندرعباس

نوبتی هم باشد در لیست بهترین هتل های بندرعباس به هتل خلیج فارس می‌رسیم. این هتل پنج ستاره در منطقه خونسرخ واقع شده و در آغوش فضای سبزی زیبا آرام گرفته است.

هتل خلیج فارس از محبوب‌ترین هتل های پنج ستاره بندرعباس است که در سال 1384 افتتاح شده و در سال 1398 بازسازی شده است. این هتل بین‌المللی دارای 156 واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌ و سوئیت با ظرفیت‌های مختلف برای مسافران ایرانی و مهمانان بین‌المللی است.

اتاق‌های هتل خلیج فارس چشم‌اندازی رویایی به دریا و محوطه سبز و نخل‌های بلندقامت محوطه دارند. در این مجموعه چندین رستوران، چایخانه و کافی‌شاپ وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و حتی رژیمی را برای خود سفارش دهید.

از امکانات هتل خلیج فارس می‌توان به اینترنت رایگان، استخر، امکانات تفریحی متعدد، خدمات لاندری، پارکینگ، سالن‌های آمفی‌تئاتر و چند منظوره، سرویس رفت و برگشت به شهر و سرویس فرودگاهی اشاره کرد. خدمات گردشگری، امکان برگزاری جلسات کاری و مهمانی و سرو غذا در اتاق از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره بندرعباس است.

بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران کدام است؟

بهترین هتل های 4 ستاره بندرعباس

بهترین هتل های بندرعباس تنها محدود به هتل‌های پنج ستاره این شهر نمی‌شود. بلکه در این شهر زیبا و پویای جنوبی چند هتل چهار ستاره نیز وجود دارد که با ارائه امکانات کافی در جلب رضایت مهمانان موفق عمل کرده‌اند. اگر انتخابتان برای اقامت، هتل های چهار ستاره بندرعباس است، نگاهی به لیست زیر بیندازید.

1- هتل استاتیس بندرعباس

استاتیس جزو بهترین هتل بندرعباس در محله چهارباغ است. این هتل نوساز در سال 1400 در زمینی به مساحت 3000 متر به بهره‌برداری رسیده و دارای 7 طبقه و 57 اتاق است.

این هتل بندرعباس چهار ستاره دارد و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. واحدهای این مجموعه دکوراسیونی ساده و در عین حال شیک دارند و اقامتی راحت و دلنشین را برایتان به ارمغان می‌آورند.

از امکانات هتل استاتیس می‌توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس و فروشگاه و غرفه، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. همچنین واحدهای اقامتی این هتل نیز شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، دو تخته دبل و سوئیت کانکت می‌شود.

2- هتل آتیلار 3 بندرعباس

هتل آتیلار 3 یکی دیگر از هتل های بندرعباس چهار ستاره در خیابان امام خمینی است. ساختمان مرتفع این هتل 13 طبقه و 98 واحد اقامتی دارد و دارای سه شعبه با امکانات رفاهی مناسب است.

هتل آتیلار 3 امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از: سالن ماساژ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، کافی نت، خدمات لاندری و پارکینگ اشاره کرد. تالار آفتاب و مهتاب، اتاق کنفرانس و سالن برگزاری سمینار از دیگر امکانات موجود در این هتل چهار ستاره بندرعباس است.


بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران کدام است؟

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین