عواملی که بیشترین ضرر را به مشتریان تابلوسازی در 1402 زده بود


عواملی که بیشترین ضرر را به مشتریان تابلوسازی در 1402 زده بود

این تابلو ها با جذابیت و ماندگاری طولانی از محبوب ترین روش ها برای تبلیغات برندها در دهه های اخیر بوده اند. اما گاهی اوقات با رعایت نکردن اصولی (هرچند ساده و پیش پا افتاده) ممکن است...

این تابلو ها با جذابیت و ماندگاری طولانی از محبوب ترین روش ها برای تبلیغات برندها در دهه های اخیر بوده اند.

اما گاهی اوقات با رعایت نکردن اصولی (هرچند ساده و پیش پا افتاده) ممکن است هیچ سودی از این روش تبلیغات نبریم و در واقع تمام هزینه هایی که شده فقط برای کسب و کار ضرر باشد.

تابلو های تبلیغاتی اکثرا در فضاهای باز و سر پوشیده نصب می شوند و هدف آن ها جلب کردن توجه عابران و رهگذران است تا مناسب ترین مخاطب را برای کسب و کار پیدا کنند، اما چه مواردی باعث میشود که توجه مخاطبان جلب نشود؟!

مرتبط نبودن با نوع فعالیت

تابلوهای تبلیغاتی شما نباید شبیه بقیه تابلو های تبلیغاتی باشد و باید ویژگی های شغل شما را نشان دهد. هر کسب وکاری ویژگی های متفاوتی دارد یکسان بودن تابلو ها حس دافعه برای مشتری ایجاد می کند پس تابلوی تبلیغاتی باید برای شما سفارش سازی شود.

طرح ساده

شلوغ بودن طرح تابلوی شما باعث ابهام و سردرگمی در ذهن مشتری می شود. سعی کنید طرح های ساده زیبا و جذاب را انتخاب کنید تا مخاطب بتواند با آن به راحتی و سریع ارتباط بگیرد.

این مورد از مواردی است که خیلی ها به آن توجه نمیکنند و با ساخت تابلو هایی شلوغ ، نه تنها باعث جذب مشتری نمی شوند بلکه مشتری را از خود دور میکنند.

در تبلیغات با تابلو ، میتوان با ارائه مستقیم آدرس سایت اینترنتی، شماره تلفن و دیگر اطلاعات ضروری ، بین مشتریان و برندتان ارتباطی خوب ایجاد کرد.

عناصر مشابه

با استفاده از عناصر مرتبط با شغل تان می توانید جذابیت بیشتردر تابلوتبلیغاتی خود ایجاد کنید. به طور مثال اگر یک رستوران دارید می توانید با استفاده از یک عنصرغذا فعالیت مرتبط به شغلتان را برای مخاطبان ارائه دهید و مخاطبان مناسب را جذب کنید.

مثال دیگری بزنیم، اگر برندی در حوزه تابلوسازی فعالیت میکند و نامش تابلو سازی رنگین رسانه هست ، بهتر است در کنار نام برند خود ، المان های مرتبط با تابلو هم قرار دهد که حوزه فعالیت آن مشخص شود.

عواملی که بیشترین ضرر را به مشتریان تابلوسازی در 1402 زده بود

رنگ های اشتباه

در طراحی تابلوهای تبلیغاتی جذابیت رنگ ها را نیز در نظر بگیرید می توانید از رنگ های مکمل نیز استفاده کنید. رنگ های انتخابی باید مناسب با کسب و کار شما باشند به طور مثال اگر رستوران دارید می توانید از رنگ قرمز که اشتها آور است استفاده کنید.

نورپردازی نامناسب

برای بیشتر کردن جذابیت تابلو ها استفاده از نورپردازی را فراموش نکنید. نورپردازی زمینه کار با استفاده از لامپ ای ای دی و نورپردازی حروف با کمک لامپ های اس ام دی صورت می گیرد.

شعار غلط!

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی تابلو انتخاب یک شعار مناسب است. از کلمات تکراری و طولانی استفاده نکنید زیرا مشتری آن را نمی خواند . اگر شعارتان غافلگیر کننده و عجیب باشد می تواند برای مشتری جذاب بنظر بیاید.

عدم استفاده از گرافیست حرفه ای

طراحی یک تابلوی خلاقانه وهنرمندانه می تواند به فروش بالای شما کمک کند و برای مخاطبان جذاب باشد. با کمک گرفتن از یک گرافیست حرفه ای می توانید تابلوی خلاقانه ای داشته باشد.

عواملی که بیشترین ضرر را به مشتریان تابلوسازی در 1402 زده بود

عدم درج لوگو

لوگوی برند خود را در تابلو قرار دهید تا در ذهن مخاطبان تاثیر بگذارد و ماندگار شود. درج لوگو بر روی تابلو تبلیغاتی نه تنها موجب زیبایی و جذابیت آن خواهد شد بلکه مشتری نیز با دیدن آن به سراغ شما خواهد آمد.

مکان نادرست

بهترین مکان برای نصب تابلو تبلیغاتی مکان های شلوغ و پرتردد و نزدیک به مکان کسب و کار شما است.

بررسی تابلوهای سردر برند های مطرح

عواملی که بیشترین ضرر را به مشتریان تابلوسازی در 1402 زده بود

مجموعه های شناخته شده ای مثل محیادارو، که تجربه بالایی در حوزه تبلیغات محیطی دارند، به بالاترین جزییات در ساخت تابلوهای خود اهمیت میدهند. رعایت نکاتی مثل رنگ مناسب ، نورپردازی صحیح، مرتبط بودن طراحی با مخاطبان کسب و کار سبب شده تا برندهای مطرحی مثل محیا دارو و بانک سامان بهترین بازدهی را از تابلو تبلیغاتی خود داشته باشند.

این تابلوها با هنر وخلاقیتی که در خود دارند باعث ایجاد تصویری زیبا در شهر شده و نقش مهمی را در زیباسازی آن ایفا میکنند.


عواملی که بیشترین ضرر را به مشتریان تابلوسازی در 1402 زده بود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟