رندر و مشخصات گوشی Galaxy F55 افشا شد


رندر و مشخصات گوشی Galaxy F55 افشا شد

همه شواهد نشان می‌دهد سامسونگ مشغول آماده کردن یک گوشی جدید به نام Galaxy F55 با چیپست Snapdragon 7 Gen 1 و قاب پشتی چرمی است. این گوشی اخیراً در بنچمارک Geekbench هم دیده شده است که مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهد. رندرهای منتشر شده از...

همه شواهد نشان می‌دهد سامسونگ مشغول آماده کردن یک گوشی جدید به نام Galaxy F55 با چیپست Snapdragon 7 Gen 1 و قاب پشتی چرمی است. این گوشی اخیراً در بنچمارک Geekbench هم دیده شده است که مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهد.

رندرهای منتشر شده از گلکسی F55 این گوشی را در دو رنگ مشکی و نارنجی با قاب پشتی ساخته شده از چرم مصنوعی نشان می‌دهند. رکورد ثبت شده در پایگاه داده بنچمارک گیگ بنچ هم بیانگر وجود 8 گیگابایت حافظه رم است.

افشای رندرهای گلکسی F55

این گوشی در بنچمارک مزبور با شناسه محصول SM-E556B ظاهر شده است و توانسته امتیاز تک هسته‌ای 843 و امتیاز چند هسته‌ای 2307 را کسب کند. این نمونه 8 گیگابایت حافظه رم داشته است اما امتیاز کسب شده به طرز چشمگیری پایین تر از گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 است، از همین رو ممکن است ناشی از تست کردن گوشی با نرم افزار غیرنهایی باشد.

رندر و مشخصات گوشی Galaxy F55 افشا شد

اخیراً هم بخش هندوستان سامسونگ تیزری از گلکسی F55 منتشر کرده بود که نشان می‌دهد احتمالاً باید منتظر دوربین پشتی سه تایی و دست کم دو رنگ باشیم.

طبق شایعات Galaxy F55 دقیقاً همان Galaxy C55 است، بنابراین می‌بایست دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح تصویر +FullHD با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ 45 واتی و حسگر اثر انگشت زیر صفحه باشد.

همچنین می‌بایست دوربین پشتی اصلی و سلفی هر دو 50 مگاپیکسلی باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سامسونگ از لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 4 اج با تراشه اسنپدراگون X Elite رونمایی کرد