تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکس


تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکس

چری نسخه های بروزرسانی شده تیگو 4 و تیگو 7 را معرفی کرد. تیگو 4 و تیگو 7 کراس اوورهای یک بار دیگر بروزرسانی شده و در طی یک کنفرانس تجاری در ووهو به خبرنگاران معرفی شدند.به طور شگفت آوری، نه شرکت و نه افراد چینی که از همه چیز خبر...

چری نسخه های بروزرسانی شده تیگو 4 و تیگو 7 را معرفی کرد.

تیگو 4 و تیگو 7 کراس اوورهای یک بار دیگر بروزرسانی شده و در طی یک کنفرانس تجاری در ووهو به خبرنگاران معرفی شدند.

به طور شگفت آوری، نه شرکت و نه افراد چینی که از همه چیز خبر داشتند، پیش از این چنین تغییراتی در ظاهر تیگو 4 و تیگو 7 را گزارش نکرده بودند. ناگهان، هر دو خودرو در نمایشگاه خودرو نزدیک دفتر مرکزی بین المللی چری، در طول یک تور خبری برای روزنامه نگاران از کشورهای مختلف از جمله ایران به نمایش درآمدند. در مقایسه با تیگو 9، تیگو 8 و جائیکو J8 پلاگین هیبریدی که در اینجا ایستاده بودند، "چهار" و "هفت" حتی کمی گم شده بودند. اگرچه مدل های فوق الذکر تازه در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شده اند. و چری نسخه های به روزرسانی شده تیگو 4 و تیگو 7 را برای اولین بار به نمایش گذاشت.

تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکسنسخه جدید فونیکس تیگو 7

نسخه جدید فونیکس تیگو 7

طراحانی که مدل به روز شده را طراحی کرده اند، ظاهراً از یک طرف تلاش کردند تا با تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی که قبلاً معرفی شده بود، پیوستگی داشته باشند و از طرف دیگر، ویژگی های "خانوادگی" جدید پرچمدار "تازه" چری - تیگو 9 را برجسته کنند.

خودروی به روز شده تیگو 7 دارای جلوپنجره بزرگ "لمینیت شده" با یک برش مستطیلی نه چندان واضح در ناحیه پلاک، لوگوی نورانی جدید، پانل های دکوراتیو با شکل و بافت پیچیده در لبه های سپر و چراغ های مه شکن است. این چراغ های مه شکن، از طرف دیگر، مستقیماً از آرزوهای صادراتی مدل حکایت می کنند. از نمای جانبی، فقط می توان "هفت" جدید را با رینگ های جدید شناسایی کرد. در غیر این صورت، بدنه همان ویژگی های قابل تشخیص را حفظ کرده است.

در عقب می توانید الگوی پیچیده و زیبای چراغ های LED را که با یک آبجکت واحد به هم متصل شده اند، مشاهده کنید. نوشته چری کمی بالاتر قرار گرفته و با فونت جدید شرکت نوشته شده است. سپر عقب نیز لوله های سیستم اگزوز را که عمیقاً در پشت آن پنهان شده اند را به دقت می پوشاند.

تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکسفضای داخل چری تیگو 7

در فضای داخل، چری تیگو 7 جدید دارای داخلی به سبک اکسید RX شده است - با یک صفحه نمایش مالتی مدیای خمیده دوگانه و پانل های لمسی در دو طرف کنار غربیلک فرمان. دو صفحه نمایش در مقابل راننده نصب شده است، فارغ از تبلت مالتی مدیا. یکی به عنوان صفحه کیلومترشمار مجازی عمل می کند و دیگری مستقیماً پشت غربیلک قرار دارد. هدف این صفحه هنوز مشخص نیست. کلیدهای کنترل آب و هوا روی یک پانل زیر دریچه های هوا قرار گرفته اند. در طبقه بالای تونل یک شارژر بی سیم برای گوشی هوشمند، دو ورودی USB و دو جای لیوان که می توانند با یک پرده پوشانده شوند، یک بلوک از دکمه های فیزیکی (ترمز اضطراری، ترمز دستی، اتوهلد و چند مورد دیگر که منوی سیستم مالتی مدیا را تکرار می کنند)، یک حالت انتخاب حالت رانندگی و یک انتخابگر گیربکس غیرمعمول وجود دارد، که تصویر ببر روی آن دیده می‌شود. شاید این موضوع از ویژگی های جدید خانواده تیگو باشد.

تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکسانتخابگر گیربکس

درپوش کشوی عمیق در آرنج گاه به سمت عقب باز می شود و در کنار داشبورد یک قلاب برای کیف دستی وجود دارد. سرانجام، یک پروژکتور زیر شیشه نصب شده که اطلاعات را بر روی شیشه مقابل راننده نمایش خواهد داد. یک بلندگوی بزرگ برای سیستم صوتی و دو بلندگوی دیگر روی کارت های درب قرار دارند. آینه هایی با چراغ در اطراف لبه هایشان در آفتابگیرها نصب شده برای باز کردن این محفظه های باریک، باید آنها را از بالا به پایین تا کنید.

ردیف دوم دارای آرنج گاه، گیره های صندلی کودک، دریچه های هوا و "جای" USB مخصوص به خود است. احتمالاً در اینجا برای دو نفر راحت خواهد بود، اما برای یک سرنشین سوم، یک تکیه گاه و کف صاف وجود دارد.

احتمالاً فضای باقی مانده در صندوق عقب همانند گذشته است. این محفظه با یک پرده بسته می شود و توسط یک چراغ روشن می گردد. در دو طرف آن دو بلندگو قرار دارد. و زیر کف، یک چرخ زاپاس وجود دارد. اما این برای نسخه بنزینی است. یک نسخه هیبریدی در اینجا یک باتری خواهد داشت.

تیگو 7 پرو مکس به روز شده چری دارای یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته خواهد بود. آنچه تاکنون مشخص شده است.

تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکسنسخه جدید فونیکس تیگو 4 یا ام وی ام x55 پرو

نسخه جدید فونیکس تیگو 4 یا ام وی ام x55 پرو

"چهار" بیشتر شبیه به یک نسخه بنزینی است - زیرا اگرچه یک جلوپنجره بسته دارد، دست کم به شیوه "لامینیت شده" مدل تازه معرفی شده "نه" نیست. جلوپنجره انبوه و بدون قاب که جزئی از آن نیز بدون قاب است، باعث می شود این کراس اوور کوچک از نظر بصری بزرگتر و محکم تر به نظر برسد. راز نیز در چراغ های جلو نهفته است - آنها از تیگو 7 پرو فعلی گرفته شده اند. در عقب نیز، تیگو 4 یک چراغ یکپارچه دریافت کرده است، اما لوگوی حروفی روی خود پلاستیک چراغ اعمال شده است. در نتیجه، به طور کلی شناسایی "چهار"، چه از جلو و چه از عقب، دشوار است.

تیگو 7 و ایکس 55 جدید رونمایی شدند + عکسفونیکس تیگو 4 یا ام وی ام x55 پرو

در مورد فضای داخلی، تا کنون فقط توانسته ایم آن را از پشت شیشه ببینیم. شبیه به نسخه فعلی است - یک صفحه نمایش دوگانه برای صفحه کیلومترشمار و سیستم مالتی مدیا (در نگاه اول، مستقیم، نه خمیده)، یک واحد کنترل آب و هوای نیمه لمسی، جای لیوان در کنار انتخابگر دنده و یک جفت دکمه، و یک سکو برای شارژ گوشی هوشمند کنار آرنج گاه وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که این کراس اوورها چگونه تجهیز خواهند شد. اما بر اساس اطلاعات اولیه، آنها هم نسخه های "هیبریدی" و هم نسخه های کاملاً بنزینی خواهند داشت.

نسخه به روزرسانی شده چری تیگو 4 پرو در چین معرفی شد و دارای یک موتور جدید بنزینی بدون توربو (تنفس طبیعی) است.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین زمان تعویض روغن گیربکس چه زمانی است؟