بیانیه ترکیه در مورد عملیات‌ «میت» در عراق+ جزئیات


بیانیه ترکیه در مورد عملیات‌ «میت» در عراق+ جزئیات

اقتصادنیوز: در عملیات‌ «میت» در منطقه خاکورک در شمال عراق طی هفته گذشته، ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

خبر مرتبط
چرا ترکیه به شمال سوریه نیرو فرستاد؟

اقتصادنیوز: در پی مخالفت هیئت «تحریرالشام» با درخواست ترکیه برای ایجاد نقاط مرزی، ارتش این کشور نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

خبر مرتبط
دستگیری عوامل داعش در پی عملیات سراسری ضدتروریستی در ترکیه

اقتصادنیوز: در عملیات سراسری ضدتروریستی در ترکیه در روز یکشنبه ده‌ها نفر وابسته به گروه داعش دستگیر شدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟