جانشین مسی در بن‌بست: کسی او را نمی‌خواهد


جانشین مسی در بن‌بست: کسی او را نمی‌خواهد

ورزش سه: تجربه یک سال حضور قرضی آنسو فاتی در برایتون ناموفق بود در حالی که او در بارسا نیز جایی ندارد. فاتی تابستان گذشته با این هدف قرضی راهی برایتون شد که فرم خوبش را بازیابی کرده و بار دیگر به بارسلونا برگردد، ولی او تا اینجای فصل در ۲۸...

جانشین مسی در بن‌بست: کسی او را نمی‌خواهد

ورزش سه: تجربه یک سال حضور قرضی آنسو فاتی در برایتون ناموفق بود در حالی که او در بارسا نیز جایی ندارد.

فاتی تابستان گذشته با این هدف قرضی راهی برایتون شد که فرم خوبش را بازیابی کرده و بار دیگر به بارسلونا برگردد، ولی او تا اینجای فصل در ۲۸ بازی، ۱۰۲۷ دقیقه در زمین بوده و تنها ۴ گل زده است.

فاتی هرگز بازیکن ثابت برایتون هم نبوده نیست و با روبرتو دی زربی (مربی برایتون) مشکل دارد. او در فهرست بازی‌های اخیر برابر برنتفورد نیز نبود و جایی در ایده‌های مربی ایتالیایی ندارد. قطعا باشگاه انگلیسی برای تمدید او با بارسا وارد مذاکره نمی‌شود.

دیروز و در پایان بازی با بورنموث (شکست ۳-۰) وقتی از دی زربی در مورد آینده فاتی پرسیده شد، او جواب داد: «فصل بعد؟ فاتی بازیکن بزرگ و با استعدادی است، ولی نمی‌دانم. بهتر است این را از مدیر ورزشی تیم سوال کنید.»

واقعیت این است که فاتی از برنامه‌های دی زربی خارج شده و در پایان فصل باشگاه انگلیسی برای دائمی کردن قرارداد او اقدام نخواهد کرد. فاتی به بارسا بر می‌گردد و باشگاه کاتالان نیز تمایلی برای حفظ او ندارد. در واقع جایی برای او در فاز تهاجمی نیست و یک انتقال قرضی و شاید قطعی می‌تواند بهترین راه حل برای بازیکنی باشد که قرار بود جانشین مسی شود و وارث پیراهن شماره ۱۰ او نیز شده بود.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...