تشریح عملیات امدادرسانی در 12 استان درگیر سیل و آبگرفتگی


تشریح عملیات امدادرسانی در 12 استان درگیر سیل و آبگرفتگی

به گزارش رکنا،، محمودی، رئیس سازمان امدادونجات ، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ٠٤ تا ٠٨ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٧:٠٠گفت: ١٢ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان،...

به گزارش رکنا،، محمودی، رئیس سازمان امدادونجات ، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ٠٤ تا ٠٨ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٧:٠٠گفت: ١٢ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۶ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر، در ۸۷ عملیات شرکت کردند، ۱۹۱ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۲ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ٢٥ دستگاه چادر، ٤٢١ تخته پتو، ٢٤٦ تخته موکت، ٥٩١ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ٣٥٦ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.



تشریح عملیات امدادرسانی در 12 استان درگیر سیل و آبگرفتگی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج همزمان جوان ایرانی با 2 عروس زیبا ! / 2 دختر چرا قبول کردن !