حمید مطهری: جام حذفی میانبر برای قهرمانی تراکتور است


حمید مطهری: جام حذفی میانبر برای قهرمانی تراکتور است

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز مصاف این تیم در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن را متفاوت از بازی ۲ تیم در لیگ برتر دانست و گفت: بازیکنان تراکتور باید با جان و دل برای هواداران و سربلندی تیم بازی کنند چون جام حذفی میانبر برای قهرمانی است.

حمید مطهری: جام حذفی میانبر برای قهرمانی تراکتور است

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان مربی و مسئول فنی در خدمت تراکتور و هواداران پرشور این تیم هستم.
وی در خصوص بازی فردا گفت: بازی جام حذفی آغاز دوباره‌ای است و یک راه میانبر برای کسب جام به شمار می‌رود، تراکتور از دیرباز در جام حذفی مدعی بوده است.
وی ادامه داد: تراکتور بازیکنان مستعد و توانمندی دارد که با انگیزه کار می‌کنند و باید در زمین با عملکرد خوب، جنگندگی و کسب نتایج مطلوب هواداران را راضی کنند، بازیکنان از همه لحاظ باید آماده باشند و برای تیم پرهوادار تراکتور باید با جان و دل بازی کرده و سرشان را بدهند.
وی با بیان اینکه من مربی تیم ملی بودم و به خاطر این مسئولیت، تمام تیم‌ها را به خوبی رصد می‌کردم، افزود: از تراکتور و سایر تیم‌های لیگ برتری شناخت دارم، البته باید با تراکتور زندگی کنم تا شناختم بیشتر شود.
مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد حساسیت‌های بازی فردا گفت: هواداران تراکتور باید یک مدل دیگری این بازی را ببینند، ما در لیگ فرصت جبران داریم، ولی جام حذفی تک بازی بوده و همه باید همدل شویم و دنبال موفقیت تیم باشیم البته ذوب‌آهن تیم خوبی است، ولی ما باید پیروز شویم.
مطهری در خصوص یحیی گل‌محمدی، گفت: آقای گل‌محمدی و مدیریت باشگاه در این خصوص مصاحبه کرده‌اند، اجازه بدهید بیشتر صحبت نکنم.

حمید مطهری ۲ روز پیش تا تعیین سرمربی جدید تیم تراکتور به عنوان مربی موقت این تیم تعیین شد.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات جام حذفی کشور فردا ساعت ۱۸.۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه