اینفوگرافیک عملکرد اداره سلامت شهرداری تهران


پیشینه سلامت شهری در شهر تهران نشان می دهد یکی از فعالیتهایی که به صورت مشخص در شهرداری تهران برای ارتقاء سطح سلامت شهر و شهروندان انجام شده اجرای پروژه شهر سالم درمحله 13 آبان شهرری بین سالهای 1372 تا 1376 می باشد. با شروع...

پیشینه سلامت شهری در شهر تهران نشان می دهد یکی از فعالیتهایی که به صورت مشخص در شهرداری تهران برای ارتقاء سطح سلامت شهر و شهروندان انجام شده اجرای پروژه شهر سالم درمحله 13 آبان شهرری بین سالهای 1372 تا 1376 می باشد. با شروع فعالیت مدیریت جدید شهری در نیمه دوم سال 1384 برنامه راهبردی 5 ساله شهرداری تهران در حوزه سلامت شهری تدوین گردیده و برای اجرای این برنامه ها و ماموریت ها « اداره کل سلامت » در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل شد. اداره کل سلامت با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان از طریق کاهش عوامل تهدید کننده سلامت و با مد نظر قرار دادن راهبردهای ایجاد محله های سالم، توانمندسازی و آموزش همگانی سلامت، ارتقای خدمات سلامت و همچنین توسعه شهری مبتنی بر شاخص های سلامت، برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داد.

این اینفوگرافیک به سفارش اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طراحی و اجرا شده است.

اینفوگرافیک عملکرد اداره سلامت شهرداری تهران

اینفوگرافیک عملکرد اداره سلامت شهرداری تهران

در صورتی که سازمان یا نهاد شما نیاز به طراحی یک اینفوگرافیک جذاب و متفاوت دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق