شهادت یک نوجوان فلسطینی در کرانه باختری+ عکس


شهادت یک نوجوان فلسطینی در کرانه باختری+ عکس

اقتصادنیوز: در ادامه اقدامات وحشیانه نظامیان اشغالگر صهیونیست در کرانه باختری، یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری امروز نیز ادامه یافت.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه «عزبه الجراد» در طولکرم در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شدت از ناحیه دست زخمی شد.

همچنین در جریان یورش صهیونیست های اشغالگر به روستای «برقا» در شرق رام الله، نظامیان ارتش رژیم صهیونیست اقدام به تخریب اثاثیه منازل در این روستای واقع در کرانه باختری کردند.

در شهر رام الله نیز نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان تیراندازی و او را زخمی کردند.

خبر مرتبط
جهاد اسلامی فلسطین دست اسرائیل را رو کرد

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه درحال حاضر مساله ایجاد دولت فلسطینی بر روی میز مطرح نیست تاکید کرد که برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است.

این در حالی است که نظامیان اشغالگر در جریان یورش به منطقه «الطیره» در شهر رام الله به خانواده اسیر «ایسر البرغوثی» اخطاریه تخریب منزل خانوادگی دادند.

از سوی دیگر، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای این سازمان یک مجروح فلسطینی را که به شدت از ناحیه سینه زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

همزمان منابع خبری اعلام کردند که این نوجوان که بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده بود، به شهادت رسیده است.

خبر مرتبط
واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین

اقتصادنیوز: سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

به گزارش منابع محلی، «خالد عرقاوی» نوجوان فلسطینی ساکن رام الله که به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

شهادت یک نوجوان فلسطینی در کرانه باختری+ عکس

جوانان فلسطینی در جریان مراسم تشییع این نوجوان، شعارهایی علیه اشغالگران سردادند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به مسجدی در طولکرم در کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که مبارزان فلسطینی، اشغالگران را در جریان یورش به شهر طولکرم به گلوله بستند.

اخبار دیگر حاکی است که اشغالگران یک فلسطینی به نام «یحیی السید» را پس از اقامه نماز صبح در جریان یورش به طولکرم بازداشت کردند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها