هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران است


هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: هندوستان مهمان ویژه امسال نمایشگاه است.

به گزارش مشرق از استانداری تهران، سیدکمال سادات عصر چهارشنبه در نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، افزود: مقامات مختلف ۴۰ کشور دنیا در آیین افتتاح این نمایشگاه که تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد، حضور خواهند داشت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تهران برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است، ادامه داد: زمان بازدید در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سادات یادآور شد: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان شده و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آیین‌های مذهبی و فرهنگی نیز تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودروها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «پلیس راهور فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است