شگرد خاص مرد شیطان صفت برای اخاذی از زنان + فیلم گفتگو و عکس


شگرد خاص مرد شیطان صفت برای اخاذی از زنان + فیلم گفتگو و عکس

به گزارش خبرنگار رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی در خصوص پرونده مرد شیطان صفت که اقدام به اخاذی از زنان بالای 60 ساله می کرد بیان کرد: این متهم با راه اندازی صفحه ای در اینستاگرام با نام...

به گزارش خبرنگار رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی در خصوص پرونده مرد شیطان صفت که اقدام به اخاذی از زنان بالای 60 ساله می کرد بیان کرد: این متهم با راه اندازی صفحه ای در اینستاگرام با نام کمک به پدر و مادر اقدام به جذب زنان بالای 60 سال که پدر یا مادر خود را از دست داده بودند می کرد. این متهم از دنبال کننده های خود درخواست کمک به افراد سالمند در سرای سالمندان می کرد و بعد از چندین بار و بعد از به دست آوردن اعتماد آنها با دلیل دیدن افراد سالمند با آنها قرار ملاقات می گذاشت.

این مرد شیطان صفت بعد قرار ملاقات زنان با خوراندن آبمیوه مسموم زنان را بیهوش و از آنها عکس و فیلم سیاه تهیه می کرد و با همین کار افراد را مجبور به پرداخت پول و اخاذی می کرد که بعد از دوسال 5 شاکی این مرد با مراجعه به آگاهی این مرد شیطان صفت را به دام انداختند.

گفت و گو با متهم

سن؟

43 سال

سابقه داری؟

نه

از کی اقدام به این شکل از اخاذی کردی؟

من اخاذی نکردم و فقط با راه اندازی این پیج برای پدر و مادر های از دست رفته عزاداری می کردم.

افسر پرونده که در کنار متهم حضور داشت به رکنا گفت: تاکنون متهم اخاذی خود را قبول نکرده است اما با وجود پرینت های دستگاه پز مغازه این فرد و جا به جایی وجوه نقد مستندات این پرونده است که تمامی صحبت های این فرد را نقض می کند.

این متهم در پایان حرف های خود با قطعیت از انجام ندادن این جرم صحبت کرد و گفت: اگر جرم من ثابت شد من با دست های خودم حکم اعدامم را امضا می کنم.

2 زن که در جریان این پرونده بودند در خصوص جزییات این پرونده به رکنا گفتند: این مرد پیجی را با نام مادر در اینستاگرام راه اندازی کرده و از زنان بالای 60 سال درخواست کمک به فرزندانی که مادر خود را از دست داده اند می کرد. این مرد بعد از دریافت چندباره کمک از سمت این زنان و با به دست آوردن اعتماد آنها قرار ملاقاتی را با بهانه حضور افراد در موسسه و قدردانی از لطف آنها می گذاشته است. این مرد بعد از سوار شدن زنان با خوراندن نوشیدنی مسموم به زنان آنها را بیهوش می کرده و در بیابان های اطرافه بهشت زهرا اقدام به تهیه عکس و فیلم سیاه از زنان می کرده است و از همین طریق آنها را مجاب به پرداخت وجه نقد می کرد. این فرد برای رد گم کردن پرداخت اینترنتی را قبول نمیکرد و پول نقد می گرفت.

یکی دیگر از زنان که در جریان پرونده بود گفت: این فرد با وجوه که افراد مختلف اخاذی می کرده با خانواده خود به خوش گذرانی و تفریح می پرداخته است.

یکی از زنان در خصوص طول مدت این نوع اخاذی ها گفت: این فرد 2 سال با این پیج اقدام به اخاذی می کرده است و این فرد بعد از 2 سال اخاذی با شکایت یکی از زنانی که تنها بود و ترسی از تهدیدهای مرد شیطان صفت نداشت به پلیس مراجعه کرد و همین باعث شناسایی و دستگیری متهم شد.


شگرد خاص مرد شیطان صفت برای اخاذی از زنان + فیلم گفتگو و عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد ایرانی که ازهم جدا شدند + فیلم اسامی که باور نمی کنید!