بازی اسم و فامیل مدیران تراکتور به قیمت پراندن یک جام دیگر


بازی اسم و فامیل مدیران تراکتور به قیمت پراندن یک جام دیگر

فارس: بازی اسم و فامیل مدیران تراکتور برای انتخاب سرمربی جدید ممکن است منجر به از دست رفتن یک جام دیگر شود. 8 روز قبل پاکو خمز در توافق با باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. پس از خروج این سرمربی اسپانیایی از تبریز، مدیران این باشگاه با...

بازی اسم و فامیل مدیران تراکتور به قیمت پراندن یک جام دیگر

فارس: بازی اسم و فامیل مدیران تراکتور برای انتخاب سرمربی جدید ممکن است منجر به از دست رفتن یک جام دیگر شود.
8 روز قبل پاکو خمز در توافق با باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد.
پس از خروج این سرمربی اسپانیایی از تبریز، مدیران این باشگاه با برخی گزینه‌های داخلی مثل یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی صحبت کردند که به دلیل برخی موانع نتوانستند با آنها به توافق برسند.
پس از آن بحث مذاکره با مربیان خارجی نام آشنا مثل آندره‌آ استراماچونی، قربان بردیف و دراگان اسکوچیچ مطرح شد که سرمربی ترکمنستانی‌الاصل برای بازگشت به این تیم 2 ماه فرصت خواست و سایر مربیان خارجی مطرح شده نیز مبلغ بالایی را پیشنهاد دادند تا حضور همگی آنها در تراکتور منتفی شود.
مالک باشگاه تراکتور در آخرین تمرین پیش از بازی با نساجی در تمرین تیمش شرکت کرده و از قطعی بودن انتخاب سرمربی خارجی خبر داد.
ساعاتی پس از شکست یک بر صفر در این بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شرایطی که محمد نصرتی روی نیمکت تراکتور نشسته بود، هوشنگ نصیرزاده هم با حضور روی خط یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد با یک سرمربی اروپایی که سابقه هدایت یکی از تیم‌های ملی این قاره را در کارنامه داشته به توافق رسیدند. درست در شبی که برخی افراد با تجمع در فرودگاه تبریز شعارهای تندی علیه محمدرضا زنوزی، تیم مدیریتی و بازیکنان تراکتور سر داده و به اتومبیل حامل بازیکنان حمله‌ور شدند.
صبح روز شنبه باشگاه تراکتور از تشکیل جلسه فوری هیات مدیره برای انتخاب سرمربی جدید خبر داد. همان روز هم نام کریس کولمن ولزی به عنوان گزینه اصلی مدنظر این باشگاه به میان آمد اما نصیرزاده این بار با حضور در اخبار ورزشی سیما، حمله شبانه برخی نفرات در فرودگاه تبریز را دست‌آویزی برای تردید گزینه خارجی خود دانست!
در روزهای اخیر نام یحیی گل‌محمدی بار دیگر به عنوان گزینه اصلی جانشینی خمز برده شده و البته مدیران باشگاه و برخی مسئولان استانی نیز در تلاش برای رفع موانع بازگشت وی به تراکتور هستند که البته تاکنون این مجوز صادر نشده است.
از طرفی در شرایطی که نفراتی مثل رضا کرمانشاهی به عنوان معاون باشگاه از رد و بدل شدن پیام‌هایی با یورگن کلیزمن، سرمربی مشهور آلمانی خبر داده اما مدیرعامل تراکتور این موضوع را رد می‌کند!
این در شرایطی است که سرخ‌پوشان تبریزی پس از دور شدن از کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر، جمعه باید در ورزشگاه یادگار امام دیدار یک هشتم جام حذفی را مقابل ذوب آهن برگزار کنند. تیمی که 2 هفته قبل در همین ورزشگاه تراکتور را 4 بر یک شکست داد.
به نظر می‌رسد با ادامه این بازی اسم و فامیل، حتی اگر سرمربی جدید تیم ظرف امروز و فردا هم مشخص شود، تراکتور که در سال 1403 یک بازی را هم نبرده باز هم شانس بالایی برای برتری مقابل تیم محمد ربیعی ندارد و ممکن است یک جام دیگر را هم از دست بدهد.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها