یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا


یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

فارس: پاری سن ژرمن پس از اینکه توانست بارسلونا با نتیجه‌ای تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا کنار بزند، حالا تصمیم دارد تک ستاره این تیم را در تابستان خریداری کند. نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است....

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

فارس: پاری سن ژرمن پس از اینکه توانست بارسلونا با نتیجه‌ای تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا کنار بزند، حالا تصمیم دارد تک ستاره این تیم را در تابستان خریداری کند.
نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است.
ستاره 16 ساله بارسلونا که تمام رکوردها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.
پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آنها خرید 222 میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.
فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.
البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست زیرا این بازیکن تا 2026 با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت 75 میلیون یورو تخمین زده شده است.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟