لیست آموزشگاه برای آموزش‌ لومیون در ایران


لیست آموزشگاه برای آموزش‌ لومیون در ایران

اگر شما هم بعد از مدلسازی در نرم‌افزار‌های معماری نیاز به رندرگیری و ساخت انیمیشن دارید، باید کار با نرم‌افزارهای فوق‌العاده‌ای مانند لومیون را بلد باشید. لومیون، نرم‌افزاری کاربردی در حوزه معماری است که کار با آن نسبت به نرم‌افزارهای دیگر...

اگر شما هم بعد از مدلسازی در نرم‌افزار‌های معماری نیاز به رندرگیری و ساخت انیمیشن دارید، باید کار با نرم‌افزارهای فوق‌العاده‌ای مانند لومیون را بلد باشید. لومیون، نرم‌افزاری کاربردی در حوزه معماری است که کار با آن نسبت به نرم‌افزارهای دیگر راحت‌تر است و خروجی باکیفیت‌تری تحویل می‌دهد. برای کار با این نرم‌افزار باید آن را به خوبی آموزش ببینید. در این مطلب همراه ما باشید تا 5 تا از بهترین آموزش‌های لومیون در ایران را معرفی کردیم.

دوره آموزش لومیون آکادمی دارک آفیس

آکادمی دارک آفیس یکی از فعال‌ترین آکادمی‌های آموزشی در زمینه معماری است که توسط اساتید با تجربه‌ای این آموزش‌ها را در قالب ویدئو‌های ضبط شده در اختیار هنرجویان خود قرار می‌دهد. این آکادمی، دوره آموزشی نرم‌افزار لومیون خود را تحت عنوان دوره پرولومیون ارائه داده که شامل آموزش نسخه 10 و 11 لومیون است. جلسات اول تا شانزدهم به لومیون 10 اختصاص یافته و از جلسه هفدهم تا بیست و هشتم لومیون 11 را آموزش می‌بینید. لومیون، یک نرم‌افزار فوق‌العاده حرفه‌ای در حوزه معماری برای طراحی مدل‌های سه‌بعدی است که با انتشار نسخه‌های جدید آن، خیلی راحت‌تر می‌توان با این نرم‌افزار کار کرد. اما مدرس دارک آفیس در دوره آموزشی لومیون خود دقیقا روی همین سادگی کار با نرم‌افزار تمرکز کرده و جزئی‌ترین نکات برای طراحی مانند رنگ شناسی، روانشناسی محیط، قوانین طلایی کادربندی، انواع نور و نحوه به‌کار‌گیری آن‌ها، افکت‌ها، آیکن‌ها و… را آموزش می‌دهد.

برای یادگیری لومیون با دوره آکادمی دارک آفیس نیازی به هیچ پیش زمینه خاصی ندارید و فقط باید کار با نرم‌افزار مدلسازی را بلد باشید. در این دوره، آموزش صفر تا صد صورت می‌گیرد، به‌گونه‌ای که شما هیچ آشنایی با لومیون ندارید. در دوره پرو لومیون آکادمی دارک آفیس در کنار آموزش انیمیشن سازی، رندر پانوراما و VR، رنردرینگ فضای داخلی، رنردرینگ فضای خارجی، اصول زیبایی شناسی در معماری و آموزش مبانی فیلمبرداری در معماری طی 28 جلسه، 10 پروژه عملی هم برای شرکت‌کنندگان این دوره در نظر گرفته شده است. بنابراین شما به عنوان خریدار این دوره در کنار آموزش مفاهیم، پروژه‌های عملی را هم انجام می‌دهید. از مزایای خرید دوره لومیون آکادمی دارک آفیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیست آموزشگاه برای آموزش‌ لومیون در ایران

دریافت مشاوره پیش از خرید

  • پشتیبانی

  • حل تمرین‌ها و رفع اشکال در گروه با حضور استاد، پشتیبان‌ها و هنرجویان

  • دریافت آپدیت‌ها به‌صورت رایگان تا یک سال

  • رفع اشکال با ویدیوی آموزشی

  • برخورداری از جلسه VIP رفع اشکال با استاد

  • شرکت در چالش‌های ماهانه دارک آفیس

دوره لومیون آکادمی اردوان شجاعی

ارشو استودیو، استودیو طراحی و آموزش نرم‌افزارهای معماری با مدیریت آقای اردوان شجاعی است. یکی از بهترین محصولات این استودیو، دوره آموزشی لومیون تحت عنوان UNIQUE LUMION است که طی آن لومیون 11 به هنرجویان آموزش داده می‌شود. برای خرید دوره لومیون آکادمی اردوان شجاعی نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای ندارید و صفر تا صد کار با این نرم‌افزار را آموزش می‌بینید. این دوره آموزشی شامل 25 جلسه و 30 ساعت آموزش است که همه افراد از مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند آن را تهیه کنند. در جلسات اول تا دهم این دوره با محیط کلی نرم‌افزار لومیون آشنا می‌شوید. در جلسه دهم تا سیزدهم، پروژه ویلا را به طور کامل انجام می‌دهید.
لیست آموزشگاه برای آموزش‌ لومیون در ایران

در جلسه سیزدهم تا شانزدهم، رندرینگ صحنه داخلی و در جلسه هفدهم تا بیستم، رندرینگ صحنه خارجی به‌صورت صفر تا صد آموزش داده می‌شود. جلسات بیست و یکم تا بیست و پنجم به ترتیب شامل آموزش نورپردازی در نمای کلاسیک، رندرینگ هال و آشپزخانه مدرن، رندرینگ سرویس بهداشتی، رندرینگ ویلا جنگلی و ساخت انیمیشن در تری دی مکس هستند. شما در انتهای هر جلسه آموزشی این دوره تمریناتی را انجام می‌دهید که فرایند آموزش شما را تکمیل می‌کنند. با خرید دوره لومیون آکادمی اردوان شجاعی محصولی از ارشو استودیو از مزایای زیر برخوردار می‌شوید:

  • آموزش صفر تا صد

  • امکان مطرح کردن سوالات خود در گروه پشتیبانی تلگرام

  • امکان کار کردن روی پروژه‌ها به‌صورت مستقل بعد از دیدن دوره

  • امکان مشاوره پیش از خرید محصول

دوره لومیون ویوید ویژوال

ویوید ویژوال، یک شرکت معتبر در زمینه ارائه دوره‌های آموزشی مرتبط با معماری است. یکی از دوره‌های این مجموعه، دوره آموزشی لومیون تحت عنوان Lumion Club است. ویوید ویژوال این دوره خود را در 38 جلسه با 29 ساعت ویدئو آموزشی ارائه کرده که تا کنون 8249 هنرجو از سراسر ایران دارد. برای شرکت در این دوره آموزشی به هیچ پیش زمینه‌ای نیاز ندارید؛ زیرا تمام موارد لازم برای کار با این نرم‌افزار آموزش داده می‌شوند. با خرید دوره لومیون ویوید ویژوال در کنار آموزش صفر تا صد رندر، آموزش پرازنته، آموزش نورپردازی، آموزش پست پروداکشن در محیط لومیون، آموزش استفاده از مدل‌ها در لومیون، آموزش متریال سازی و آموزش مدلسازی اولیه مناسب محیط لومیون می‌توانید در چند ورکشاپ برای انجام تمرین‌های عملی هم شرکت کنید. در این دوره، کار با نسخه 10 لومیون را یاد می‌گیرید. با خرید دوره لومیون ویوید ویژوال از مزایای زیر برخوردار شوید:

  • امکان مشاهده جلسه اول به‌صورت رایگان

  • دریافت جزوه pdf همراه با ویدئوهای آموزشی لومیون

  • ورود به گروه تلگرامی با حضور اساتید و پشتیبان‌ها برای رفع اشکالات

  • امکان پرسش هر گونه از سوال از پشتیبانی فنی ویوید ویژوال

  • ارائه دفتر برنامه‌ریزی دوره آموزشی لومیون کلاب همراه با ویدئو و pdf

دوره لومیون بن رو کالج

بن رو کالج یک آکادمی آموزشی فعال است که دوره‌های متعددی در زمینه معماری ارائه می‌دهد. یکی از دوره‌های آموزشی این آکادمی، دوره آموزش نرم‌افزار لومیون تحت عنوان Lumion Cafe است. شما برای متقاعد کردن کارفرما یا اساتید خود برای پروژه‌های خود نیاز به طراحی انیمیشنی از ایده خود دارید. در این دوره آموزشی صفر تا صد کار با لومیون را یاد می‌گیرید و به هیچ پیش زمینه‌ای نیاز ندارید به جز علاقه و پشتکار! دوره لومیون بن رو کالج در 8 فصل آموزشی و 40 جلسه ارائه می‌شود. در دوره لومیون بن رو کالج با تدریس محمد امینیان می‌توانید نسخه 5/12 لومیون را آموزش ببینید. برخی از کلیدی‌ترین آموزش‌های این دوره شامل آموزش ساخت پرازنته رئال معماری، سناریونویسی برای انیمیشن، آموزش اصول رندرینگ و ارائه معماری، ساخت سریع متریال‌ها و استفاده از متریال‌های آماده و آموزش‌های دقیق و جزئی اجرای نرم‌افزار هستند. با خرید دوره لومیون بن رو کالج از مزایای زیر برخوردار می‌شوید:

  • دریافت آپدیت‌ها به‌صورت رایگان

  • یادگیری تکنیک‌هایی برای افزایش سرعت اجرای پروژه

  • رفع اشکال و پشتیبانی مستقیم توسط مدرس دوره

  • معرفی بهترین هنرجویان به دفاتر معماری بعد از گذراندن دوره

  • دریافت مدرک معتبر حضور در دوره آموزشی

  • امکان پرداخت اقساطی و با تخفیف در زمان جشنواره

  • امکان مشاهده 4 جلسه رایگان پیش از خرید

  • دریافت مشاوره‌های لازم پیش از خرید

دوره لومیون آپادمی

لیست آموزشگاه برای آموزش‌ لومیون در ایران

آپادمی یکی از مجموعه‌های آموزشی است که دوره‌های خود را در زمینه‌های مختلفی به فروش می‌رساند. یکی از این دوره‌ها، دوره لومیون تحت عنوان آموزش جامع لومیون است که آقای فرید محبوبی آن را طی 6 جلسه آموزشی و در 8 ساعت تولید کرده است. در این دوره آموزشی، مفاهیمی مانند متریال سازی، ساخت انیمیشن، ساخت لند اسکیپ و مناظر طبیعی و… را آموزش می‌بینید. این دوره شامل آموزش‌های نسخه 12 لومیون است که نسبت به دوره‌های معرفی شده با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسد. شما در کنار آموزش مفاهیم، پروژه‌های عملی ویلا، محوطه سازی، چند پروژه فضای داخلی، فضای خارجی و… را هم انجام می‌دهید. برای آموزش این دوره نیازی به پیش زمینه‌ای ندارید و فقط باید مدل سازی سه بعدی را برای انتقال به فضای لومیون بلد باشید. با خرید دوره لومیون آپادمی از مزایای زیر برخوردار شوید:

  • دریافت مشاوره‌های لازم پیش از خرید

  • امکان پرسش سوالات در گروه با حضور استاد

در پایان

اکنون شما با دوره‌های آموزشی متفاوتی برای یادگیری کار با لومیون آشنا شدید. هر کدام از این دوره‌ها روی ورژن خاصی از این نرم‌افزار تمرکز دارند و از ویژ‌گی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند. با مطالعه دقیق این مطلب می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام دوره متناسب با نیاز شما است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها