تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک (جام حذفی)


تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک (جام حذفی)

فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم / ساعت فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم / زمان بازی پرسپولیس و آلومینیوم / ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم / ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس / جام حذفی پرسپولیس و آلومینیوم

بازی جام حذفی پرسپولیس و آلومینیوم کی هست ؟

تیم های پرسپولیس و آلومینیوم در بازی های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ بازی جام حذفی پرسپولیس و آلومینیوم

تاریخ بازی پرسپولیس و آلومینیوم جمعه 7 اردیبهشت 1403 است.

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک (جام حذفی)

ساعت بازی جام حذفی پرسپولیس و آلومینیوم

ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم 18:15 به وقت ایران خواهد بود.

پرسپولیس باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیمی برود که آخرین شکست آنها را در جام جذفی آن هم در ورزشگاه آزادی رقم زده است.

تیمی که در سال‌های اخیر آمار فوق العاده‌ای مقابل سرخپوشان داشته و موفق به کسب ۴ برد در جدال با پرافتخارترین تیم لیگ برتر در ۴ سال اخیر شده است.

اگر به یاد داشته باشید، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل ۰۱-۱۴۰۰ بود که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در حالی که از قهرمانی لیگ نا امید شده بود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراکی می‌رفت که با مهدی رحمتی نتایج خوبی میگرفت.

آن دیدار در نهایت با نتیجه پرگل ۳ بر۲ به سود شاگردان رحمتی به پایان رسید تا پرسپولیس سومین جام فصل را بعد از سوپرجام و لیگ برتر از دست بدهد.

آلومینیومی‌ها در آن دیدار فرصت زدن گل چهارم به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی را هم داشتند که احمد گوهری، گلر کنونی سفیدپوشان اراکی موفق به مهار ضربه محمدرضا آزادی شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

در 9 بازی گذشته برگزار شده بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک، هر کدام 4 بار برنده شده اند و یک بازی هم مساوی تمام شده است. هیچ تیمی در سالهای اخیر نتوانسته است این همه بازی برابر پرسپولیس پیروز شود.

سرخپوشان در این 9 بازی 9 گل به تیم اراکی زده و 7 گل هم دریافت کرده اند و یک بار هم توسط اراکی ها از جام حذفی کنار رفته اند. نماینده اراک روز جمعه میزبان پرسپولیس است و آن ها به دنبال پروژه ناکام سازی پرسپولیس در جام حذفی (برای بار دوم) هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها