معرفی شرکت بیمه آسیا و سرویس های بیمه ارائه شده توسط این شرکت


در دنیای پرشتاب امروز، انسان همواره با مخاطرات و چالش‌های متعددی روبرو است. از بلایای طبیعی و حوادث ناگوار گرفته تا بیماری‌ها و مسئولیت‌های زندگی، همگی می‌توانند آرامش و آسایش خاطر ما را خدشه‌دار کنند. در چنین شرایطی، اتکا به یار و یاوری...

در دنیای پرشتاب امروز، انسان همواره با مخاطرات و چالش‌های متعددی روبرو است. از بلایای طبیعی و حوادث ناگوار گرفته تا بیماری‌ها و مسئولیت‌های زندگی، همگی می‌توانند آرامش و آسایش خاطر ما را خدشه‌دار کنند. در چنین شرایطی، اتکا به یار و یاوری امین و توانمند، ضرورتی انکارناپذیر است.

در این مطلب قصد داریم به معرفی شرکت بیمه آسیا، مزایای استفاده از خدمات این شرکت و سرویس‌های بیمه‌ای متنوع ارائه شده توسط آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا با انتخابی هوشمندانه، آرامش و آسایش را به خود و خانواده‌تان هدیه دهید.

معرفی بیمه آسیا

شرکت سهامی بیمه آسیا با سابقه‌ای بیش از ۶۵ سال در صنعت بیمه، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ای ایران، همواره در کنار مردم بوده و با ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای متنوع و جامع، گامی بلند در جهت ایجاد آرامش و آسایش برای آن‌ها برداشته است.

معرفی شرکت بیمه آسیا و سرویس های بیمه ارائه شده توسط این شرکت

مزایای استفاده از خدمات بیمه آسیا

امنیت و اطمینان: برخورداری از پشتوانه‌ی مالی قوی و توانمندی شرکت بیمه آسیا، ضمانتی برای جبران خسارات احتمالی شما در زمان بروز حادثه خواهد بود.

تنوع بیمه‌نامه‌ها: بیمه آسیا با ارائه‌ی بیش از صد نوع بیمه‌نامه، نیازهای بیمه‌ای تمامی افراد را در بخش‌های مختلف اعم از اشخاص، خودرو، اموال، مسئولیت و... پوشش می‌دهد.

پوشش‌های کامل بیمه‌ای: بیمه‌نامه‌های بیمه آسیا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداکثر پوشش‌های بیمه‌ای را برای جبران خسارات احتمالی به بیمه‌گذاران ارائه ‌دهند.

کارشناسان مجرب و متخصص: کارشناسان مجرب و متخصص بیمه آسیا در بیش از سیصد شعبه و نمایندگی در سراسر کشور آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره و راهنمایی به شما در انتخاب بیمه‌نامه‌ی مناسب و متناسب با نیازهایتان هستند.

پرداخت سریع خسارات: بیمه آسیا با اهتمام به جلب رضایت مشتریان، همواره در تلاش است تا فرآیند پرداخت خسارات را به سریع‌ترین و آسان‌ترین شکل ممکن انجام دهد.

دسترسی آسان: شما می‌توانید به راحتی از طریق وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و یا تماس با مرکز تلفن بیمه آسیا، نسبت به صدور بیمه‌نامه، پرداخت حق بیمه و پیگیری امور بیمه‌ای خود اقدام کنید.

مهم‌ترین سرویس‌های بیمه‌ای ارائه شده توسط شرکت بیمه آسیا

بیمه آسیا با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان مجرب و متعهد خود، طیف گسترده‌ای از خدمات بیمه‌ای را در قالب بیمه‌های اشخاص، خودرو، اموال، مسئولیت، باربری، دریایی، هواپیمایی و... به مشتریان ارائه می‌دهد. در ادامه با مهم‌ترین سرویس‌های بیمه‌ای این شرکت آشنا خواهید شد.

بیمه‌های اشخاص

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری: این بیمه‌نامه در صورت فوت فرد بیمه شده، سرمایه‌ی مورد تعهد را به ذینفعان وی پرداخت می‌کند. همچنین، می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری نیز استفاده کنید.

بیمه‌های درمانی: این بیمه‌ها، هزینه‌های درمانی ناشی از بیماری و حادثه را تحت پوشش قرار می‌دهند.

بیمه‌های حادثه: بیمه‌های حادثه در صورت بروز حادثه برای بیمه شده، غرامت‌های مختلفی را به وی پرداخت می‌کنند.

بیمه‌های خودرو

بیمه شخص ثالث: بیمه شخص ثالث خسارات مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در اثر برخورد با وسیله‌ی نقلیه‌ی بیمه شده را جبران می‌کند.

بیمه بدنه: بیمه بدنه آسیا خسارات وارد شده به خود وسیله‌ی نقلیه‌ی بیمه شده در اثر حوادث مختلف را پرداخت می‌کند.

بیمه‌های اموال

بیمه آتش‌سوزی: این نوع بیمه، خسارات ناشی از آتش‌سوزی به ساختمان، لوازم منزل و... را جبران می‌کند.

بیمه زلزله: بیمه‌ی زلزله، خسارات ناشی از زلزله به ساختمان و اموال را جبران می‌کند.

بیمه‌های مسئولیت

بیمه مسئولیت مدنی کارفرما: این بیمه‌نامه خسارات جانی و مالی وارد شده به کارکنان در اثر حوادث ناشی از کار را پرداخت می‌کند.

بیمه مسئولیت مدنی اصناف: این نوع بیمه‌ی مسئولیت، خسارات مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در اثر فعالیت‌های شغلی بیمه شده را جبران می‌کند.

بیمه‌های باربری

بیمه باربری به منظور جبران خسارات احتمالی وارد شده به کالاها در حین حمل و نقل از مبدأ به مقصد طراحی شده است. این بیمه‌نامه به صاحبان کالا و یا شرکت‌های حمل و نقل آرامش خاطر می‌دهد که در صورت بروز حوادثی مانند تصادف، آتش سوزی، سرقت، غرق شدن و ...، خسارات وارده به کالاهایشان جبران خواهد شد.

استعلام و خرید بیمه آسیا

برای گرفتن استعلام و خرید انواع بیمه‌های آسیا، نیاز نیست به صورت حضوری مراجعه کنید. کافی است از طریق https://bimebazar.com/car-body-insurance/ اقدام کرده و پس از گرفتن استعلام، در صورت سررسید بیمه‌ی خود، آن را دوباره خریداری کنید.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...