سخنگوی شورای شهر تهران: چرا نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می شود/نمایشگاه کتاب برزگترین رویداد بین المللی کشور است +فیلم


سخنگوی شورای شهر تهران: چرا نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می شود/نمایشگاه کتاب برزگترین رویداد بین المللی کشور است  +فیلم

به گزارش رکنا،نادعلی در ادامه با ذکر این موضوع اضافه کرد: شهر آفتاب یکی از فضاهای بزرگ برگزاری نمایشگاههای تخصصی در کشور است و امسال هم به دلیل فقدان فضا و کمبود مساحت نمی تواند میزبان...

به گزارش رکنا،نادعلی در ادامه با ذکر این موضوع اضافه کرد: شهر آفتاب یکی از فضاهای بزرگ برگزاری نمایشگاههای تخصصی در کشور است و امسال هم به دلیل فقدان فضا و کمبود مساحت نمی تواند میزبان نمایشگاه کتاب باشد.

این عضو شورای شهر افزود: این تصمیم با درخواست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و نظر کمیسیون فرهنگی شورای شهر اتخاذ شده است. توافقها بر اساس داده هایی که دریافت شده صورت گرفته و نظر کارشناسان در این تصمیم گیری بسیار موثر بوده است.

نادعلی تصریح کرد: فضا ی نمایشگاه آفتاب به صورت تخصصی برای برگزار ی نمایشگاههای بزرگ مقیاس با امکانات خوب ساخته شده اما تا زمانی که سوله جدید ساخته نشود و به فضای نمایشگاهی اضافه نگردد نمایشگاه کتاب را در مصلی تهران برگزارکنیم. برای اینکه حال مردم خوب شود و با نشاط به کارشان ادامه دهند با برگزاری این رویداد در مصلی تهران موافقت کردیم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد