یحیی هواداران پرسپولیس را امیدوارتر کرد!


 یحیی هواداران پرسپولیس را امیدوارتر کرد!

به گزارش روبرو نیوز باشگاه تراکتور بسیار مشتاق است که قرارداد یک‌فصل‌ونیمه با یحیی گل‌محمدی امضا کند. در حال حاضر این تیم این شانس را دارد که در جام حذفی قهرمان شده و راهی مرحله پلی‌آف لیگ...

به گزارش روبرو نیوز باشگاه تراکتور بسیار مشتاق است که قرارداد یک‌فصل‌ونیمه با یحیی گل‌محمدی امضا کند. در حال حاضر این تیم این شانس را دارد که در جام حذفی قهرمان شده و راهی مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان شود و در صورت سوم شدن در لیگ هم به رقابت‌های لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد. هرچند اگر پرسپولیس یا سپاهان قهرمان جام حذفی شوند، تراکتور این شانس را خواهد داشت که در صورت چهارم شدن در لیگ (البته اگر سپاهان سوم شود) هم راهی لیگ قهرمانان شود. در همین راستا یحیی اگر تیمش را به لیگ نخبگان آسیا ببرد پاداش ویژه‌ای دریافت خواهد کرد و اگر راهی لیگ قهرمانان کند باز هم پاداش خواهد گرفت. درواقع این خواسته زنوزی از یحیی است و باید دید او در صورت شروع کارش می‌تواند خواسته زنوزی و هواداران تراکتور را برآورده سازد یا نه. یحیی پیش از این هم سابقه کار در تراکتور را داشته اما او در مقطعی راهی این تیم شد که پنجره نقل و انتقالاتش بسته بود و مدیریت آن را هم مصطفی آجورلو برعهده داشت. یحیی در آن مقطع نتوانست با تراکتور نتایج خوبی کسب کند اما چند بازیکن جوان در تیم او چهره شدند.

یحیی امید اول هواداران پرسپولیس

حضور یحیی از یک جهت می‌تواند باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود. از این جهت که در شرایط فعلی تراکتور نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ بیست‌وسوم دارد. سرخپوشان تبریزی در هفته بیست‌وپنجم لیگ میزبان استقلال هستند و اگر بتوانند این تیم را شکست داده یا متوقف کنند، آن وقت پرسپولیس با شکست سپاهان در صدر جدول قرار خواهد گرفت. اتفاقی که اگر رخ دهد هواداران پرسپولیس تا حد زیادی قهرمانی خود را مدیون یحیی خواهند بود و به نوعی او نیز دینش را در این فصل به تیم سابقش ادا خواهد کرد. البته تراکتور برای اینکه بتواند حداقل جزء چهار تیم نهایی لیگ برتر باشد، نباید در تبریز به استقلال ببازد و کسب امتیاز در این مسابقه بیش از همه به سود خود این تیم است.


 یحیی هواداران پرسپولیس را امیدوارتر کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرز تهیه نان کرپ بدون خمیرمایه بدون ورز دادن 5 دقیقه ای در مخلوط کن خمیر درست کن !