شاید گلکسی Galaxy S24 FE همان اشتباه S21 FE را تکرار کند


شاید گلکسی Galaxy S24 FE همان اشتباه S21 FE را تکرار کند

طبق شایعات، امسال سامسونگ گوشی Galaxy S24 FE را روانه بازار می‌کند، با این حال ممکن است بسیار دیرتر از آنچه انتظار دارید عرضه شود. گفته می‌شود این سازنده کره‌ای قصد ندارد زودتر از زمستان 2024 یا حتی اوایل 2025 گوشی جدید گلکسی S24 FE را به بازار...

طبق شایعات، امسال سامسونگ گوشی Galaxy S24 FE را روانه بازار می‌کند، با این حال ممکن است بسیار دیرتر از آنچه انتظار دارید عرضه شود. گفته می‌شود این سازنده کره‌ای قصد ندارد زودتر از زمستان 2024 یا حتی اوایل 2025 گوشی جدید گلکسی S24 FE را به بازار بفرستد. اما آیا زمان به ضرر FE جدید خواهد بود؟

چندی قبل، شایعات جدی درباره گلکسی S24 FE منتشر شد و یک منبع کره‌ای خوش‌نام تایید کرد سامسونگ قصد عرضه آن را دارد. حالا هم یک وب‌سایت معتبر مدعی شده سامسونگ Galaxy S24 FE را بسیار دیرتر از آنچه تصور می‌شد عرضه می‌کند.

آخرین شایعات درباره گلکسی S24 FE

رسانه آلمانی Galaxy Club ضمن تایید ساخت گوشی گلکسی S24 FE از سوی سامسونگ، اسم رمز آن را هم افشا کرده است. ظاهراً این گوشی فعلاً با کد R12 شناخته می‌شود. متاسفانه همین رسانه مدعی شده وضعیت فعلی توسعه S24 FE به گونه‌ای است که باید انتظار معرفی آن را در تابستان یا پاییز 2024 داشت. بنابراین، عرضه آن می‌تواند از اواخر پاییز یا حتی اوایل سال میلادی بعد آغاز شود.

شاید گلکسی Galaxy S24 FE همان اشتباه S21 FE را تکرار کند

عرضه گلکسی S24 FE در اواخر 2024 یا اوایل 2025 می‌تواند بسیار مایوس‌کننده باشد. پیش از این، یک رسانه کره‌ای خبر از عرضه این گوشی در تابستان 23024 داده بود که انتظار می‌رود در این فصل شاهد رونمایی سامسونگ از Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 باشیم.

در صورتی که واقعاً سامسونگ بخواهد تا این حد دیر Galaxy S24 FE را عرضه کند، فروش آن می‌تواند تحت تأثیر سری جدیدتر Galaxy S25 قرار بگیرد. این اولین بار نیست که سامسونگ مدل FE جدید خود را به فاصله کمی با پرچمدارهای سری S عرضه می‌کند که آخرین بار با Galaxy S21 FE در ژانویه 2022 شاهد آن بودیم و حدود یک ماه بعد سری Galaxy S22 رونمایی شد.

در همین رابطه بخوانید:

- افزایش ناگهانی و عجیب قیمت گوشی گلکسی S23 FE توسط سامسونگ
- مشخصات کلیدی گوشی گلکسی S24 FE فاش شد؛ هم رده و هم تراز گلکسی اس 24

از آنجایی که همیشه مدل‌های گلکسی S برتری‌هایی چون چپیست سریع‌تر دارند، عرضه دیرهنگام S24 FE می‌تواند تکرار اشتباه گذشته باشد و خریداران را مردد کند. البته نباید فراموش کنید فعلاً همه چیز در حد شایعه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...