اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی


اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی

سرکرده گروه تکفیری سپاه صحابه پاکستان با بیان اینکه پاکستان مستعمره ایران نیست، گفته باید تعطیلی شهر کراچی به مناسبت ورود رئیس جمهور ایران لغو شود.

فرارو- با ورود رئیس جمهور ایران در شهر کراچی پاکستان تعطیل رسمی اعلام شد، اقدامی که به مذاق اورنگ‌زیب فاروقی از سرکردگان گروه تکفیری سپاه صحابه پاکستان خوش نیامده است.

به گزارش فرارو، رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از شهر کراچی در روز سه شنبه، این شهر تعطیل خواهد بود.

بر این اساس، ادارات دولتی، شرکت‌ها و موسسات آموزشی پاکستان در روز سه شنبه بسته خواهند بود.

اورنگ‌زیب فاروقی گفته است چرا با ورود رئیس جمهور ایران دستور تعطیلی داده شده است. پاکستان مستعمره ایران نیست، باید تعطیلی‌ها لغو شود.

وی این اقدام را به یک شوخی و جوک تشبیه کرد و گفت که کمیسر کراچی نباید به ایران وفادار باشد، باید به کراچی وفادار باشد، کارگران اعتراض خواهند کرد.

سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشور پاکستان اولین سفر یک رئیس جمهور ایران به این کشور پس از ۸ سال محسوب می‌شود.

در این بازدید ۳ روزه، رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان، مهمان اسلام‌آباد به عنوان قلب سیاسی، شهر لاهور مرکز فرهنگی و در آخرین کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟