آیت‌الله صدیقی: آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها در غزه دخالت مستقیم دارد


آیت‌الله صدیقی: آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها در غزه دخالت مستقیم دارد

امام جمعه موقت تهران گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا، هر دو یکی هستند و در جنایت این رژیم در غزه، آمریکا نیز دخالت مستقیم دارد؛ یعنی هم حضور مستشاری دارد، هم کمک مالی می‌کند و هم اسلحه می‌دهد.

آیت‌الله صدیقی: آمریکا در جنایات صهیونیست‌ها در غزه دخالت مستقیم دارد

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران ضمن تقدیر از عملیات تنبیهی وعده صادق گفت: «وَ ما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ، وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمىٰ». الحمدالله انقلاب اسلامی از همان روز اول حرکاتش با تاییدات الهی تثبیت شده است و برخلاف مسیر عادی، دشمن با وجود آنکه قدرت نظامی، اطلاعاتی و تبلیغاتی داشته، نتوانسته است به ما ضربه‌ای بزند.


وی ادامه داد: عملیات وعده صادق نقطه عطفی بود. این عملیات، اولین بار بود که نظام جمهوری اسلامی، مستقیماً به متن نظام سلطه حمله می‌کرد. تنها رژیم صهیونیستی نبود، بلکه رژیم صهیونیستی و آمریکا، هر دو یکی هستند و در جنایت این رژیم در غزه، آمریکا نیز دخالت مستقیم دارد؛ یعنی هم حضور مستشاری دارد، هم کمک مالی می‌کند و هم اسلحه می‌دهد.


امام جمعهٔ موقت تهران افزود: در برابر عملیات تنبیهی وعده صادق، علاوه بر آمریکا، کشورهای دیگری نیز حضور داشتند. همچنین، ایران نیز اطلاع داده بود که قرار است عملیاتی انجام دهد. با این مقدمات، و وجود این همه آوازهٔ یشرفت‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی، هیچ چیز نتوانست مانع ضربات کوبنده رزمندگان اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی تمام نیروهای مسلح و وزارت دفاع، در عمق حاکمیت نظام سلطه در سرزمین‌های اشغالی شود.


آیت الله صدیقی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ورود مستقیم پیدا کردند و به تمام اهدافی که از پیش تعیین کرده بودند، در اوج اقتدار ضربه زدند.


وی بیان کرد: در برابر عملیات تنبیهی وعده صادق، دشمنان جز آنکه بترسند و به لانه‌هایشان بروند، نتوانستند حرکتی کنند؛ و این نیست، مگر آنکه «یدالله فوق ایدیهم». نیروهای ما با قدرت ایمان، به پیش رفتند.


در پایان، امام جمعهٔ موقت تهران گفت: بحمدالله، امروز پیشرفت‌های نظامی ما محیرالعقول است. امروز، ایران تعیین کننده است، و این تعیین‌کننده‌ی، نه تنها در منطقه، بلکه در کل جهان است. الحمدلله نیروهای ما اقتدار خود را در پهنه بین المللی، در عمل ثابت کردند./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه فهمیدن نداشت