حسینی بازی استقلال - تراکتور را از دست داد؟


حسینی بازی استقلال - تراکتور را از دست داد؟

کمیته انضباطی بار دیگر سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال را احضار کرده است.

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در پایان بازی با آلومینیوم اراک به دلیل لمس هوادار خانم از سوی کمیته انضباطی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه محروم شد که این محرومیت به مدت ۶ ماه به تعلیق در آمده است.

البته دروازه‌بان استقلال در این باره توضیح داده است که هدفش از انجام این کار محافظت از جیمی‌جامپ و پیشگیری از تنش‌ها بوده است. او پیش تر این کار را چند بار در استادیوم آزادی و در مواجه با تماشاگران آقا استقلال هم انجام داده بود و ضمن محافظت از آنها از ماموران امنیتی می‌خواست که از خطای جیمی‌جامپ چشم پوشی کنند.

اظهار نظر سیدحسین حسینی در مورد حکم صادره از سوی کمیته انضباطی در پایان بازی با شمس آذر موجب شد یک بار دیگر کمیته انضباطی این دروازه‌بان را فرا بخواند و حالا این شائبه پیش آمده که دروازه‌بان تیم استقلال محروم می‌شود و بازی با تراکتور را از دست می‌دهد.

حسینی بازی استقلال - تراکتور را از دست داد؟

پرس و جوی ما برای دست یابی به پاسخ این سوال منجر به این نتیجه شد که توضیح دروازه‌بان استقلال و اشاره به این موضوع که نیت به توهین به کمیته انضباطی و دخالت در کار نیروی انتظامی‌نداشته موجب شده تا کمیته انضباطی قید محرومیت این دروازه‌بان را بزند و سیدحسین در برابر تراکتور درون دروازه استقلال می‌ایستد.

البته همه بازیکنان چه در لیگ برتر ایران و چه در لیگ‌های اروپایی در مواجه با جیمی‌جامپ‌ها از انها محافظت می‌کنند و از نیروهای امنیتی می‌خواهند از این خطای تماشاگر عبور کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد