واکنش روانخواه به شایعه حضور در استقلال


واکنش روانخواه به شایعه حضور در استقلال

سرمربی پارس جنوبی جم به شایعات مطرح شده درباره احتمال حضورش در استقلال به عنوان مدیر آکادمی واکنش نشان داد.

واکنش روانخواه به شایعه حضور در استقلال

به گزارش راهبرد معاصر؛ در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از پیشنهاد علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به امیدرضا روانخواه برای حضور در راس آکادمی این باشگاه خبر داده بودند. در این خصوص گفته می‌شد خطیر خواهان حضور سرمربی کنونی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال شده و این مسئله واکنش‌های مختلفی نیز در پی داشت.

امروز این موضوع بعد از بازی پارس جنوبی و سایپا در لیگ یک مورد پرسش از روانخواه قرار گرفت. سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «نه فقط استقلال، پیشنهادهای دیگر هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا هم در سمت مسئولان آکادمی کار کرده‌ام. از وقتی مربیگری می‌کنم بخشی از کارم هم توجه به جوان‌های بااستعداد است.»

او ادامه داد: «شاید صحبت‌هایی با من شده باشد، اما با پارس جنوبی قرارداد دارم و تنهایی نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. تیمم را دوست دارم و اینجا نیامدم که فقط مربیگری کنم. بازیکنان، همکاران و رختکن تیمم را دوست دارم و به آنها عرق دارم. آرزو دارم با این نفرات موفق شوم.»

روانخواه در این بخش افزود: «مطمئنا برنامه‌ای برای رفتن ندارم. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد، بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام بدهم»./ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد