ابداع کارت‌های بانکی OLED که خالی شدن حسابتان را قابل‌تحمل تر می‌کند!


ابداع کارت‌های بانکی OLED که خالی شدن حسابتان را قابل‌تحمل تر می‌کند!

اگر شما هم از طراحی ساده کارت‌های بانکی خسته شده‌اید، بهتر است نوآوری این کمپانی فنیتک را ببینید. Sentry Enterprises کارت‌های پلاستیکی با صفحه نمایش OLED طراحی کرده که می‌تواند قدری از حس بدتان هنگام کارت کشیدن و خالی شدن حساب بانکی‌تان...

اگر شما هم از طراحی ساده کارت‌های بانکی خسته شده‌اید، بهتر است نوآوری این کمپانی فنیتک را ببینید. Sentry Enterprises کارت‌های پلاستیکی با صفحه نمایش OLED طراحی کرده که می‌تواند قدری از حس بدتان هنگام کارت کشیدن و خالی شدن حساب بانکی‌تان بکاهد.

این کارت‌ها مجهز به لوگوها و طراحی‌هایی بر پایه فناوری OLED هستند که در زمان کارت کشیدن یا پرداخت، روشن می‌شود و می‌تواند دست کم قدری از ناخوشایند بودن خالی شدن حسابتان بکاهد. Sentry Enterprises امیدوار است این محصول از سوی بانک‌ها و صادرکنندگان کارت‌ها به عنوان یک راهکار تبلیغاتی و تقویت‌کننده برند بکار رفته شود.

کارت پلاستیکی با لوگوی OLED ساخته شد

هرچند کارت‌های مورد بحث مجهز به صفحه نمایش OLED رنگی هستند، اما فاقد باتری بوده و تنها در زمان قرار گرفتن در مجاورت دستگاه‌های پرداخت روشن می‌شود. تامین انرژی این کارت‌ها به لطف فناوری NFC ممکن می‌شود و برای روشن شدن لوگو یا طراحی، بی نیاز از تماس هستند.

ابداع کارت‌های بانکی OLED که خالی شدن حسابتان را قابل‌تحمل تر می‌کند!

ادعا شده این کارت‌ها بسیار بادوام هستند و می‌توانند با وجود استفاده زیاد، بدون مشکل کار کنند. با وجود ارائه نکردن اطلاعات بیشتر، اما به نظر می‌رسد در این کارت‌ها از فناوری صفحه نمایش OLED قابل انطاف استفاده شده باشد تا با خم شدن کارت، دچار مشکل نشود.

در حال حاضر چیزی درباره زمان عرضه احتمالی کارت‌های بانکی مجهز به طراحی‌های OLED نمی‌دانیم، با این حال دشوار نیست بتوان پیش‌بینی کرد نئوبانک‌ها به سرعت از آن استقبال کنند تا بیشتر از همیشه از بانک‌های کلاسیک متمایز به نظر برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 15 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ