تبریک قالیباف به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران


تبریک قالیباف به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرارسیدن روز تاسیس سپاه پاسداران را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

خبر مرتبط
پیام مهم ستاد کل نیروهای مسلح به سپاه/ عصبانیت دشمن از اقتدار و تأثیرگذاری سپاه است

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان از اقتدار و تأثیرگذاری سپاه است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

خبر مرتبط
بیانیه مهم سپاه صادر شد/ به دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت و همبستگی ملی ایرانیان خدشه‌ای وارد سازند

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی با تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات غرور انگیز و پیروزمند «وعده صادق» اعلام کرد: مصمم تر از گذشته به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته است ، خدشه‌ای وارد سازند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !