حمله ارتش سوریه به پناهگاه‌های تروریست‌ها در حومه دیرالزور و تدمر


حمله ارتش سوریه به پناهگاه‌های تروریست‌ها در حومه دیرالزور و تدمر

وزارت دفاع سوریه امروز (شنبه) اعلام کرد که در پاسخ به حملات مکرر تروریست‌ها به شماری از روستا‌ها و پایگاه‌های ارتش، پناهگاه‌های آن‌ها را در حومه دیرالزور و تدمر منهدم و پهپاد‌های آن‌ها را در حومه حلب سرنگون کرده است.

حمله ارتش سوریه به پناهگاه‌های تروریست‌ها در حومه دیرالزور و تدمر

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های مسلح سوریه با همکاری نیرو‌های روسی در پاسخ به تجاوز مکرر تروریست‌ها به پایگاه‌های نظامی، روستا‌ها و شهر‌های مختلف، چند عملیات بی سابقه و دقیق را انجام داده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمد که ارتش سوریه با استفاده از هواپیما، پهپاد و توپخانه، مخفیگاه ها، پایگاه‌ها و تجهیزات تروریست‌ها را هدف قرار داد که منجر به انهدام کامل آن‌ها و هلاکت ده‌ها تروریست از جمله چند سرکرده تشکیلات تروریستی داعش شد.

وزارت دفاع سوریه همچنین تأکید کرد که نیرو‌های نظامی این کشور در حومه حلب، توانستند چند پهپاد تروریست‌ها را منهدم و از دستیابی آن‌ها به اهدافشان جلوگیری کنند.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد: نیرو‌های نظامی سوریه، یک گروه تروریستی را که درصدد حمله به پست بازرسی در حومه درعا بود، هدف قرار داد که در پی آن، افراد تیم تروریستی کشته و زخمی شدند و سلاح هایشان نیز مصادره شد.

این در حالی است که بامداد دیروز (جمعه)، گروه‌های تروریستی با حمله به اتوبوس حامل نیرو‌های مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه، ۲۲ تن از آن‌ها را به قتل رساندند.

این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داد.

هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی نیوز» لبنان اعلام کرد که نیرو‌های وابسته به ارتش سوریه در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حضور نفیسه روشن در کنسرت کامران هومن در خارج + عکس پرمعنای خانم بازیگر