بنیاد مسکن 241 هزار و 525 واحد روستایی تحویل داد


بنیاد مسکن 241 هزار و 525 واحد روستایی تحویل داد

به گفته رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از ۷۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت آن بنیاد اجرا و تاکنون ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی تکمیل و تحویل شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، غلامرضا صالحی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت آن بنیاد تشریح کرد و افزود: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۷۵۰ هزار و ۸۵۵ واحد مسکونی نهضت ملی در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است که از این تعداد واحد ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تحویل شده است و ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحد در دست اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه‌داد: از ۲۵۹ هزار و ۳۷۰ واحد تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن، به تعداد ۲۴۱ هزار و ۵۲۵ واحد روستایی و ۱۷ هزار و ۸۴۵ واحد شهری است.

صالحی توضیح‌داد: از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و بقیه در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند.

یادآور می‌شود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا از چهار میلیون واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را به اجرا درآورد و تحویل متقاضیان بدهد.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی