اسرائیل از آمریکا می خواهد پرتابه ها و خودروهای نظامی بیشتری برایش ارسال کند


اسرائیل از آمریکا می خواهد پرتابه ها و خودروهای نظامی بیشتری برایش ارسال کند

اسرائیل در بحبوحه درگیری در غزه و تنش های فزاینده با ایران، از ایالات متحده می خواهد تا گلوله های تانک و خودروهای جنگی بیشتری برای تکمیل ذخایر نظامی این کشور ارسال کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه بلومبرگ به نقل از منابع خود در اینباره می نویسد.
پیشتر روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی نوشته بود که دولت آمریکا در حال بررسی امکان انعقاد قراردادهای جدید برای ارسال سلاح به اسرائیل به ارزش بیش از یک میلیارد دلار است. از جمله در چارچوب معاملات احتمالی، انتقال مهمات تانک 120 میلی متری به ارزش 700 میلیون دلار، خودروهای نظامی به ارزش 500 میلیون دلار و خمپاره 120 میلی متری به ارزش کمتر از 100 میلیون دلار در نظر گرفته شده است.
در خبر منشره از سوی خبرگزاری بلومبرگ آمده است: "اسرائیل از آمریکا می خواهد مهمات بیشتری برای تانک ها و خودروهای تاکتیکی ارسال کند".
پیش از این تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را ارائه کردند که بر اساس آن 26.38 میلیارد دلار از بودجه آمریکا برای حمایت از اسرائیل در رابطه با تشدید درگیری ها در خاورمیانه از جمله مقابله با تهدیدات ایران و گروه های نیابتی آن اختصاص می یابد. انتظار می رود رای گیری در مورد آن امروز شنبه برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد