نجات جان یک گردشگر 67 ساله در ارتفاعات روستای «کلم» بدره


نجات جان یک گردشگر 67 ساله در ارتفاعات روستای «کلم» بدره

محمدی مقدم بیان داشت : ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه امروز ۲۸ فروردین ماه در پی تماس مردمی ‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک مرد ۶۷ ساله در ارتفاعات روستای...

محمدی مقدم بیان داشت : ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه امروز ۲۸ فروردین ماه در پی تماس مردمی ‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک مرد ۶۷ ساله در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بلافاصله تیم امداد و نجات شهرک ولیعصر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد : نجاتگران اعزامی‌پس از پیمودن مسافتی سخت وصعب العبور و دسترسی به مصدوم ۶۷ ساله که بر اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه مچ پا و قفسه سینه دچار شکستگی شده بود، گردشگر مصدوم را تثبیت و اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

محمدی مقدم ادامه داد : نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای مردمی این گردشگر مصدوم شده را به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی تاکید کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان است.


نجات جان یک گردشگر 67 ساله در ارتفاعات روستای «کلم» بدره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو