انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم بر‌جای گذاشت


انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم بر‌جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم برجای گذاشت.

انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم بر‌جای گذاشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ روح اله بهشتی فرد، اظهار داشت: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت ۱۶:۴۱ بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از ۱۵ آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی ۲ طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه ۹ مصدوم داشت که تمامی آن‌ها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک‌های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فی...