کسب رتبه چهارم بنیاد مسکن استان تهران در سامانه «راهبر» کشور


کسب رتبه چهارم بنیاد مسکن استان تهران در سامانه «راهبر» کشور

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از کسب رتبه چهارم این بنیاد در سامانه راهبر برای تسهیل‌گری و سهولت رسیدگی به خواسته های مردم خبر داد.

کسب رتبه چهارم بنیاد مسکن استان تهران در سامانه «راهبر» کشور

به گزارش ایران اکونومیست، «حسین کیانی»‌ امروز (چهارشنبه) در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ امام، افزود: بنیاد مسکن در سال‌های گذشته سامانه ای برای تسهیل‌گری و سهولت رسیدگی به خواسته‌های مردم تهیه کرده که به سامانه «راهبر» و «پنجره واحد مدیریت زمین» معروف است که در کشور، بنیاد مسکن به‌عنوان دستگاه متولی در رتبه نخست و بنیاد مسکن استان تهران رتبه چهارم را دارد.

وی گفت: متقاضیانی که درخواست خود را در سامانه راهبر ثبت می‌کنند، می‌توانند با کد رهگیری دریافت شده نسبت به مشاهده وضعیت درخواست خود اقدام کنند.

کیانی در ادامه اظهار داشت: در اهمیت بنیاد مسکن همین بس که حساب ۱۰۰ و بنیاد مسکن ۵۹ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده و در طول این سال‌ها خدمات شایانی در سطح استان تهران انجام شده است.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن استان تهران درباره وضعیت روستاهای هدف گردشگری استان، گفت: «رودافشان» در شهرستان دماوند، «پس قلعه» (دربند) شهرستان تهران و «هرانده» در شهرستان فیروزکوه، سه روستای هدف گردشگری در سال ۱۴۰۲ تعیین شده بودند که طرح‌های آن تهیه شده و در دست ابلاغ است.

کیانی افزود: امسال نیز ۱۵ روستا در سطح استان تهران شناسایی و به دفتر مرکزی بنیاد مسکن استان اعلام شده و بر اساس سهمیه استان تهران در برنامه هفتم توسعه، سه تا پنج روستای دیگر نیز به‌عنوان روستاهای هدف گردشگری تعیین و طرح های آن تصویب و ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه‌کرد: فعالیت بنیاد مسکن در روستاهای هدف گردشگری محدود است و این روستاها در واقع روستاهای دارای طرح هادی هستند که طرح های هدف گردشگری به صورت محدود توسط بنیاد برای آنها تهیه خواهد شد.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن استان تهران خاطرنشان‌کرد: حفظ و حراست از اراضی تحویل شده به بنیاد مسکن که داخل محدوده روستا واقع شده‌اند، با بنیاد مسکن است.

بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی