بازنگری 62 طرح هادی روستایی استان تهران در سال 1402


بازنگری 62 طرح هادی روستایی استان تهران در سال 1402

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به بازنگری ۶۲ طرح هادی روستایی در سال گذشته در سطح استان، از برنامه ریزی برای بازنگری  ۱۰۰ طرح هادی روستایی دیگر در سال جاری خبر داد.

بازنگری 62 طرح هادی روستایی استان تهران در سال 1402

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران اکونومیست، «عطاالله زمانی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن «دهه حساب ۱۰۰» افزود: در سال‌های گذشته به دلیل کمبود منابع مالی و مشکلاتی مانند حریم رودخانه‌ها و غیره، بازنگری طرح‌های هادی روستایی با دشواری انجام می‌شد و از این نظر استان دچار عقب ماندگی شد.

وی خاطرنشان‌کرد: سال گذشته با تامین منابع مالی مناسب تلاش شد این عقب ماندگی‌ها جبران شود که در همین راستا ۶۲ طرح هادی روستایی مورد بازنگری قرار گرفت.

زمانی بیان‌داشت: تلاش می شود در سال جاری بازنگری ۱۰۰ طرح هادی روستایی دیگر نیز انجام شود.

وی ادامه‌داد: در حوزه‌ اجرای طرح های هادی که در حقیقت عملیات عمرانی داخل روستا از جمله کف‌سازی معابر و پیاده راه، اجرای جوی و جدول معابر و اجرای آسفالت است، در ۹۷ روستا عملیات عمرانی آسفالت معابر در سطح ۱۸۴ هزار متر مربع به ارزش ۷۲ میلیارد تومان انجام شد.

این مقام مسوول گفت: بخش عمده‌ای از معابر روستاهای استان تهران مورد به‌سازی قرار گرفته که بالاتر از متوسط کشور است.

بیشتر بخوانید

به گزارش ایران اکونومیست، حساب ۱۰۰ امام که به فرمان امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد، ۴۵ سال است که برای محرومین سرپناه تهیه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فی...