کارگاه آموزشی «راهکارهای بهبود تجربه مشتری در فروش و پشتیبانی »
پارک علم و فناوری دانشگاه تربیتمدرس کارگاه آموزشی «راهکارهای بهبود تجربه مشتری در فروش و پشتیبانی » را برگزار میکند.روز سه شنبه ۴ اردیبهشتماه ۱۴۰۳ساعت: ۱۸ تا ۲۰هزینه رویداد: رایگانمدرس: کامران ناظمیمحل برگزاری: خیابان کارگر شمالی، نبش خیابان...
پارک علم و فناوری دانشگاه تربیتمدرس کارگاه آموزشی «راهکارهای بهبود تجربه مشتری در فروش و پشتیبانی » را برگزار میکند.
روز سه شنبه ۴ اردیبهشتماه ۱۴۰۳
ساعت: ۱۸ تا ۲۰
هزینه رویداد: رایگان
مدرس: کامران ناظمی
محل برگزاری: خیابان کارگر شمالی، نبش خیابان گرد آفرید و خیابان هیأت، سالن جلسات ساختمان گردآفرید
شماره تماس: ۸۸۴۱۲۰۱۳-۰۲۱
پارک علم و فناوریدانشگاه تربیت مدرس با همکاری الوویپ، گپ و گفت ۸۳۱اُم با موضوع «راهکارهای بهبود تجربه مشتری در فروش و پشتیبانی» را برگزار می کند.
محورها
- اهمیت داده بر تجربه مشتری و پشتیبانی
- معرفی ابزارهای بهبود تجربه مشتری
- نیازمندیهای بهبود تجربه مشتری
- تجربه مشتری و اهمیت آن