غرور و وحدت ملی ایرانی ها با عملیات بر علیه اسرائیل


غرور و وحدت ملی ایرانی ها با عملیات بر علیه اسرائیل

یکی از اتفاقات جالبی که در پی انتقام ایران از اسرائیل بوقوع پیوست و بسیاری آن را نادیده گرفته اند این بود که به یکباره فضایی از غرور و وحدت ملی در میان ایرانی ها نمایان شد.

به گزارش اسپوتنیک، اگر صفحات رسانه های اجتماعی ایرانی ها را ورق بزنید و یا در کوچه خیابان ها حرف های آنها را گوش دهید می بینید، از ایرانی هایی که وابسته به جریانهای سیاسی درونی هستند و حتی در مواردی با همدیگر و دولت اختلاف نظر دارند تا ایرانی هایی که حتی مخالف حکومت می باشند چه در داخل وچه در خارج کشور، به یکباره همه با هم متحد شده اند و پشت کشور خود ایستاده اند.
البته همیشه در همه جای دنیا شما می توانید برخی مزدوران و خودفروختگان وطن فروش را پیدا کنید که با هیاهو تلاش می کنند دل مردم را خالی کنند و از اینها هم در داخل کشور هم در خارج کشور وجود دارند ولی بحث درباره خود مردم ایران است ونه وطن فروشان.
گویند زمانی که چنگیزخان مغول تصمیم گرفت به بخارا حمله کند هر کاری می کرد نمیتوانست از دروازه های دفاعی شهر عبور کند، مزدورانی را پیدا کرد و به آنها وعده داد اگر احیانا با او همراه شوند پول و پله زیادی به دست می آورند و حکومت شهر در اختیار آنها قرار می گیرد و همین مزدوران با هوچیگری در باره قدرت چنگیزخان و دروغ پردازی و... میان مردم تفرقه انداختند ودر نهایت شهر به دو گروه تقسیم شدند که با هم وارد جنگ شدند و چنگیزخان هم به مزدوران سلاح و مهمات می داد تا برادران و همشهریان خود را بکشند.
با حمایت چنگیزخان مزدوران پیروز شدند و دروازه های شهر را باز کردند.
چنگیز خان دستور داد که هرچه قدر می خواهند مال و اموال همشهری های خود را غارت کند و سرکرده مزدوران را حاکم شهر کرد.
بعد دستور داد که همه شان را بکشند.
بعضی سربازان از او پرسیدند چرا چنین می کند وقتی که اینها همه به او وفادار بودند و به او خدمت کردند.
چنگیز خان گفت اینهایی که به همشهریان و برادران خود خیانت کرده اند به من هم خیانت می کنند.
جریان همین است.
بعدها مغولها وارد ایران شدند و مردم را قتل عام کردند و دار و ندار مردم را سرقت کردند و فقط زمانی ایرانی ها موفق شدند که درمقابلشان بایستند که مردانی در باشتین با هم متحد شدند و برای دفاع از ناموس ایرانی ها با مغولها جنگیدند.
آمریکایی ها و اسرائیلی ها و متحدین شان باور داشتند که با ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم ایران وسرمایه گذاری روی اختلافات اجتماعی و فرهنگی و سیاسی موفق می شوند کاری کنند که مردم را از حکومت جدا کنند و در نهایت با ایجاد تفرقه میان ایرانی ها همان کار مغولها را با ایران انجام دهند.
نمی خواهم ادعا کنم این مشکلات اقتصادی و یا اختلافات اجتماعی و یا فرهنگی و یا سیاسی میان مردم ایران تمام شده اما نکته قابل تأمل در این است که وقتی که بحث تهدید موجودیت ایران می شود ایرانی ها به یکباره همه با هم برای دفاع از مرز و بوم خود متحد می شوند.
از همان زمان اتحاد ایرانی ها برای مبارزه با مغول ها تا به حال این فرهنگ در خون ایرانی ها جاری است که اگر احیانا دشمن به آنها حمله کند همه اختلافاتشان را کنار می گذارند و با هم در مقابل دشمن متحد می شوند.
امروزه شاید بسیاری اختلافات درونی در میان مردم ایران وجود داشته باشد اما همین که مردم احساس کردند که یک دشمن به کنسولگری ایران که خاک این کشور به حساب می آید حمله کرد به یکباره همه پشت حکومت خود ایستادند که باید جلوی دشمن را بگیرید و خون شهدایمان نباید پایمال شود.
پس از حمله انتقامی ایران بر علیه اسرائیل می بینیم که امروزه غرور ملی در میان همه ایرانی ها تحریک شده و همه از حق کشور خود برای دفاع از خود متحد شده اند.
خیلی وقت ها حرف و حدیث هایی به میان می آمد که اگر احیانا جنگی اتفاق افتد دیگر نسل جوانان ایران مانند زمان جنگ عراق بر علیه ایران به جبهه ها نخواهند رفت و از کشور خود دفاع نخواهند کرد و... ولی این ماجرا ثابت کرد که ماجرا اینگونه نیست و هنوز همان خون رزمندگان دوران جنگ در رگ های جوانان ایرانی جاری است.
شاید این جوانان گله گی هایی داشته باشند و شاید هم از برخی مسایل ناراضی باشند اما آنقدر بصیرت دارند که متوجه شوند مغول های امروزی خیرخواه آنها نیستند.
در پایان هم بد نیست به آنهایی که برای خالی کردن دل مردم ایران ادعا می کردند که در صورت مقابله ایران با اسرائیل و آمریکا یک تیر چراغ برق در ایران سالم نخواهد ماند و یا اینکه آمریکایی ها با فشار دادن یک دکمه می توانند کل ایران را فلج کنند یادآوری کرد که همین چند روز پیش اسرائیل حتی نمی توانست از خودش دفاع کند و تا ساعت ها کسی نتانیاهو را نمی توانست پیدا کند و اسرائیلی ها مجبور بودند دست به دامن آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان شوند تا از آنها دفاع کنند.
ببینید چه قدر اسرائیلی ها بد بخت و بیچاره شده اند مجبور بودند التماس اردن کنند از آنها دفاع کند.
همچنین ببینید چه قدر ایران اقتدار داشت که رو در روی همه اینها ایستاد و از قبل هم به همه شان اعلام کرد که دو پایگاه در اسرائیل را هدف قرار خواهد داد و آنها هرچه دکمه داشتند فشار دادند ولی این دکمه های ایران بود که آنها را فلج کرد.
یادتان هست دعا می کردند موشک ها و پهباد های ایرانی فتوشاپ است؟
آیا پرواز پهباد های ایرانی از شمال تا جنوب و شرق تا غرب اسرائیل را دیدید، دیدید چگونه پهباد های ایرانی راه قدس را از کربلا طی کردند و در نقاط مختلف اسرائیل عکس یادگاری گرفتند؟
آیا دیدید چگونه موشک های ساخت جوانان ایرانی هر دو پایگاهی که ایران گفته بود هدف قرار خواهد داد را در هم کوبیدند؟
مردم ایران دیدند و امروزه در کوچه خیابان ها قدم بزنید می بینید که همه به نیروهای مسلح خود افتخار می کنند.
افتخار می کنند که جوانانشان موفق شده اند تسلیحاتی درست کنند که همه دشمنان ایرانزمین را یکجا سرجای خودشان بنشانند و به آنها بگویند از این به بعد این ایران است که می گوید گزینه نظامی روی میز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان