خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران


خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران

شرکت ماهان صنعت نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران، بستری را فراهم ساخته تا علاقه‌مندان به خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در محیطی امن با آسودگی خاطر اقدام به این کار نمایند. این در حالی است که شبکه گسترده خدمات پس از فروش آن...

شرکت ماهان صنعت نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران، بستری را فراهم ساخته تا علاقه‌مندان به خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در محیطی امن با آسودگی خاطر اقدام به این کار نمایند. این در حالی است که شبکه گسترده خدمات پس از فروش آن شرکت نیز سبب شده تا خریداران با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به خرید و یا فروش انواع خودروهای تویوتا و لکسوس کنند.

نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه ارائه کلیه خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا و لکسوس، با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین خود، خرید و فروش خودروهای کارکرده تویوتا و لکسوس را نیز در کمترین زمان و با ارائه خدماتی نوین و متمایز انجام می‌دهد.

مشاوره تخصصی توسط کارشناسان حرفه‌ای یکی از اقداماتی است که می‌تواند خرید و یا فروش خودرو را برای خریداران تسهیل کند. مشاوره تخصصی پیش از انتخاب و خرید خرید خودرو، نقش بسزایی در حفظ سرمایه و دارایی خریدار دارد. چرا که یک انتخاب صحیح بر مبنای نیازها و خواسته‌ها، منتج به تجربه‌ای دلچسب از خرید یک خودروی با کیفیت خواهد شد. لازم به توضیح است که این مجموعه در راستای افزایش میزان رضایتمندی مشتریان خود، کلیه خدمات مرتبط با خرید و فروش خودروهای تویوتا و لکسوس را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. از طرفی قیمت‌گذاری رقابتی سبب شده همواره خریداران توجه ویژه‌ای به شرایط اعلام شده داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه ارائه بسته‌های گارانتی است که علاوه‌بر گارانتی 3 سال یا 60 هزار کیلومتر درنظر گرفته شده است. همین امر سبب می‌شود تا خریداران خودروی مدنظر خود را بدون هیچ‌گونه نگرانی بابت دریافت خدمات و تامین قطعات موردنیاز، خریداری نمایند.

خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در نمایندگی مرکزی تویوتا در ایرانلکسوس LX570 مدل 2013 صفر کیلومتر

لکسوس LX570 مدل 2013 صفر کیلومتر

همانطور که گفته شد، در نمایندگی مرکزی تویوتا خرید و فروش خودروهای لوکس و خاص نیز انجام می‌شود، به طور مثال در حال حاضر یک دستگاه لکسوس LX570 مدل 2013 صفر کیلومتر در شوروم این مجموعه قرار دارد که در کشور به نوبه خود نظیر ندارد. گفتنی است این شاسی‌بلند لوکس ژاپنی در حال حاضر در بازار ایران ارزشی بیش از 40 میلیارد تومان دارد. پیشرانه‌ای که لکسوس برای این مدل درنظر گرفته یک موتور V8 به حجم ۵.۷ لیتر با توانایی تولید ۳۸۳ اسب‌بخار قدرت در ۵۶۰۰rpm و ۵۴۶ نیوتن‌متر گشتاور در دور ۳۶۰۰rpm است. این نیرو به کمک گیربکس شش سرعته تیپ‌ترونیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته وجود سیستم ضدلغزش و همچنین قفل ‌کننده دیفرانسیل در انتقال هرچه بهتر نیرو و گشتاور سهم بسزایی خواهند داشت.

LX570 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۵۰۰۳ میلیمتر، ۱۹۷۱ میلیمتر و ۱۹۲۰ میلیمتر است و فاصله محوری آن نیز ۲۸۵۰ میلیمتر خواهد بود. حجم محفظه بار آن ۴۳۹ لیتر بوده و با خوابانیدن صندلی‌های ردیف دوم و سوم تا ۲۳۵۳ لیتر نیز افزایش می‌یابد.

خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در نمایندگی مرکزی تویوتا در ایرانفضای داخلی لکسوس LX570

راه‌های ارتباطی با نمایندگی مرکزی تویوتا در ایران

در انتها از علاقه‌مندان و دارندگان خودروهای تویوتا و لکسوس دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت خدمات مدنظر با شماره تلفن‌های ۷۲۶۳-۰۲۱ و ۷۳۴۵۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس ابتدای خیابان دماوند، بین سازمان آب و سه راه اتحاد شماره 27 مراجعه فرمایند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه + عکس