بیمارستان طارم نیازمند توسعه است/ وعده ای تحقق نیافته


بیمارستان طارم نیازمند توسعه است/ وعده ای تحقق نیافته

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه بیمارستان شهدای طارم نیازمند توسعه و بهسازی است، گفت: امیدواریم با رسیدگی به این موضوع مهم، خواسته چندین ساله مردم این شهرستان، تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
حجت الاسلام مهدی منصوری در نشست با رئیس رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان وضمن تقدیر از حضور ایشان در این شهرستان، اظهار کرد: طارم تنها شهرستانی است که با امکانات بالقوه، جمعیت بالای ۷۰هزار نفر، دارا بودن شرایط شغلی در چهار فصل و شناور بودن کارگران فصلی، از وجود بیمارستان جدید محروم مانده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مراجعینِ بیمارستان شهدای طارم، این بیمارستان نیازمند توسعه و بهسازی است.

امام‌جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: به علت نبود امکانات و متخصصان ارتوپدی، قلب و عروق و چشم‌پزشک، مردم بالاجبار جهت دریافت خدمات درمانی به سایر استان‌ها مراجعه می‌نمایند.

حجت الاسلام منصوری ضمن تاکید بر توسعه بهداشت و درمان شهرستان طارم بیان کرد: مطالبه و خواسته‌ی به‌حق مردم، توسعه بیمارستان شهدا است که امیدواریم با رسیدگی به این موضوع مهم، خواسته چندین ساله مردم این شهرستان، تحقق یابد.

وی افرود: همچنین باتوجه به اهمیت ویژه‌ی این مطالبه، به صورت مداوم از تریبون نمازجمعه یکی از اولویت‌ها و خواسته مردم این شهرستان را توسعه بیمارستان شهدا اعلام می‌کنم.

وعده های تحقق نیافته

در ادامه این نشست رضا علی انبارلو فرماندار طارم نیز با اشاره به علل عدم توسعه‌ی بیمارستان شهدای طارم، گفت: طبق مستندات موجود، درخصوص وعده‌های وزیر بهداشت در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان و معاون درمان وزارت بهداشت در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، شهرستان‌ها و روسای قبلی دانشگاه، وعده‌ها تحقق نیافته است.

وی با تاکید بر اهمیت مطالبه به‌حق مردم و اجرایی شدن آن در نزدیکترین زمان، رسیدگی به مشکلات موجود در تنها بیمارستان طارم، درخواست پیگیری، جذب و ماندگاری پزشکان، متخصصین و تخصیص برخی از تجهیزات مورد نیاز برای بخش‌های مختلف این بیمارستان را، از اولویت‌های مهم و حال حاضر برشمرد.

دکتر حسین دین‌محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، نیز در پاسخ به این مطالبه مردم و مسئولین این شهرستان گفت: با همکاری و مشارکت مردم، خیرین، سمن‌ها و سایر بخش‌ها، بیمارستان شهدای طارم توسعه یابد.

وی افزود: مشکلات بیمارستان شهدای طارم از سال‌های قبل و با وعده‌های عمل نشده، بلاتکلیف مانده است و امیدوارم با جلب مشارکت‌های مردمی، کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر ارگان‌ها، بتوانیم با همفکری و همدلی در آینده نزدیک، در راستای توسعه و ارتقاء بیمارستان، قدم‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درآمد سیم‌ پیچی موتور، نگاهی عمیق به فرصت‌های پنهان صنعتی