پیشنهاد مهم پاکستان برای تحریم اسرائیل


پیشنهاد مهم پاکستان برای تحریم اسرائیل

اقتصادنیوز: نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل گفت: باید به اسرائیل نشان داده شود ‌که اقداماتش هزینه آور است لذا کشورهای جهان باید این رژیم را از طریق تحریم‌های تجاری و تسلیحاتی به دلیل اقدامات تجاوزگرانه خود مجازات نمایند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منیر اکرم طی گفت وگویی با رسانه ترکیه‌ای اظهار داشت که همه کشورها باید دست به کار شده و اقداماتی را برای تحمیل هزینه بر رژیم اسرائیل در نظر بگیرند.

وی خواستار همکاری جامعه جهانی علیه اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی شد و گفت: فعالیت های اسرائیل نباید بدون مجازات بماند و باید به آن نشان داده شود که هزینه دارد.

نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه به رغم قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس را بسیار نگران کننده دانست و افزود: اسرائیل حتی مطالبه حامیان و دوستانش را نیز نادیده می‌گیرد درحالی که سران جامعه جهانی باید جلوی کشتار مردم غزه توسط حاکمان افراطی اسرائیل را بگیرند.

خبر مرتبط
دست عربستان و امارات رو شد/ افشاگری وال‌استریت ژورنال درباره حرکت سعودی‌ها در شب حمله موشکی ایران به اسرائیل

اقتصادنیوز: روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات عرب فاش کرد که عربستان و امارات از باز کردن حریم هوایی خود به روی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دفع حمله بی‌سابقه ایران در شنبه گذشته خودداری کردند.

وی خواستار عکس العمل موثرتر آمریکا و دیگر حامیان رژیم اشغالگر اسرائیل برای توقف نسل کشی در غزه شد و افزود: این رژیم باید پاسخگو شود لذا می بایست از طریق اعمال تحریم‌های تجاری، تسلیحاتی و قطع عرضه نفت این جنگ وحشیانه را متوقف کرد.

منیر اکرم بر اهمیت حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تاکید کرد و افزود: برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل هر کاری که بتوانیم برای تسکین آلام فلسطینیان انجام خواهیم داد.

خبر مرتبط
تاره‌ترین درخواست عربستان از جهان/ ریاض اسرائیل را زیر سوال برد

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان گفت: تلاش‌های بین‌المللی برای آتش‌بس در غزه به هیچ وجه کافی نبوده است و اختلافات باید از طریق گفت‌وگو حل شوند نه با اعمال زور.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵مهر ۱۴۰۲) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر افزایش یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو