کام غگل با رکوردزنی شیرین شد


درآمدی که شرکت گلوکزان در اسفندماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد رشد را به همراه داشت.

بورس نیوز:

شرکت گلوکزان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۲ میزان درآمد عملیاتی که طی این دوره کسب کرد برابر با مبلغ ۲۷۱ میلیارد تومان بود و همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت قندی طی ۱۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به میزان درآمدی بالغ‌بر یک هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان دست یافت.

کام "غگل" با رکوردزنی شیرین شد


"غگل" طی ۱۲ ماه گذشته میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به بازار داخل و خارج از کشور بود، همچنین این شرکت قندی در اسفندماه از بخش، برگشت از فروش محصولات نیز درآمدزایی کرد.

عملکرد ماهانه گلوکزان

درآمدی که شرکت گلوکزان در اسفندماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد رشد را به همراه داشت، این افزایش درآمد نزدیک به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بود، در اسفندماه سال مالی جاری میزان درآمدی که به دست آمد ۱۵ درصد بالاتر از میانگین ماهانه طی ۵ ماه گذشته بوده است.

کام "غگل" با رکوردزنی شیرین شد

عمده‌ترین میزان درآمدی که گلوکزان از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «گلوکز» با ۶۳ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول برابر با ۲۴ میلیون تومان در ازای هر تن اعلام شد که در مقایسه با ماه گذشته نرخ فروش این محصول با کاهش یک درصدی مورد معامله قرار گرفت.

مقدار فروش ماهانه "غگل"

کام "غگل" با رکوردزنی شیرین شد

گلوکزان مقدار فروش محصولات خود در اسفندماه را برابر با ۱۲ هزار و ۶۹۷ تن شناسایی کرد و همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه سال جاری نیز مقدار فروش محصولات خود را ۷۲ هزار و ۶۴۰ تن به ثبت رساند. بیشترین مقدار فروش ماهانه "غگل" در اسفندماه مربوط به گلوکز بود که طی این دوره ۲ هزار و ۶۸۳ تن از آن محصول مورد معامله قرار گرفت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد