بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب


بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

پارسا پیروزفر (زادهٔ 22 شهریور 1351) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ 1370 با نقشی کوتاه در پری (1373) ساختهٔ داریوش مهرجویی...

پارسا پیروزفر (زادهٔ 22 شهریور 1351) بازیگر، کارگردان تئاتر و نمایش‌نامه‌نویس ایرانی است. او فعالیتش را در اوایل دههٔ 1370 با نقشی کوتاه در پری (1373) ساختهٔ داریوش مهرجویی آغاز کرد.

بیوگرافی پارسا پیروزفر و همسرش از ایران تا کانادا ،حاشیه رابطه پنهانی وی با بهاره مصدقیان و اکران مست عشق+ فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

بیوگرافی کلی

نام : پارسا

نام خانوادگی : پیروزفر

متولد : 22 شهریور 1351

تحصیلات : فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران

حرفه : بازیگر ،کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه نویس و مترجم

زندگی شخصی

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

پارسا پیروزفر زاده شده 22 شهریور سال 1351 در تهران می باشد. پدر پارسا پیروزفر نظامی و مادرش دبیر دبیرستان بوده است. او تحصیلات خود را در رشته نقاشی در دانشگاه های هنرهای زیبا ادامه داده و دارای لیسانس از این دانشگاه می باشد.پارسا پیروز فر (Parsa Pirouzfar) از پدری نظامی (سرهنگ گارد) و مادری فرهنگی (دبیر دبیرستان) به دنیا آمده و بچه سلطنت آباد (پاسداران) است.سال 1363 وقتی 12 ساله و دانش آموز مقطع پنجم ابتدایی بود شروع به خلق داستان های مصور کرد که حاکی از علاقه زیادی وی به گرافیک و نقاشی بود.به همین دلیل سال 1369 دیپلم ریاضی فیزیک گرفت و یکسال بعد در رشته نقاشی وارد دانشگاه شد.من آدم بسیار صبوری هستم و معتقدم پله پله باید به موفقیت رسید من سالها صبر کردم ، از اول دبستان تا پایان لیسانس ، این کم نیست تجربه های خوب و زیادی به دست آورده ام ، بازیگری دنیای سخت و پیچیده ای است و نمی شود در چند هفته یا چند ماه بازیگر شد.من اصول کلی رژیم غذایی سالم و مناسب را واقعا رعایت می کنم، بدن من خوشبختانه استعداد چاقی ندارد یعنی هر چقدر بخورم تغییرات وزنی بدنم سه کیلو است.

ادعای جنجالی رابطه پنهانی پارسا پیروزفر با یک بازیگر زن

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر از 18 سال رابطه پنهانی خود با پارسا پیروزفر خبر داده و این بازیگر را متهم به بی‌اخلاقی کرده است.بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که به مدت 18 سال با پارسا پیروزفر رابطه پنهانی داشته و این بازیگر را متهم به بی‌اخلاقی کرده است. در ساعات گذشته بحث درباره این ادعا و افشای برخی روابط دیگر این بازیگر، در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) بالا گرفته است.این ادعاها هنوز از سوی رسانه‌ها و مراجع رسمی صحت‌سنجی نشده و پارسا پیروزفر نیز تا هنگام انتشار این مطلب واکنشی نشان نداده است.

بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر چندین همکاری در تئاتر با یکدیگر داشته‌اند. ازجمله در تئاتر «ماتریوشکا» که پیروزفر کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر آن بوده، و مصدقیان وظیفه دستیاری طراح صحنه و لباس را بر عهده داشت.این دو در تئاترهای «ملاقات» و «یک روز تابستانی»، هر دو به کارگردانی پارسا پیروزفر، نیز همکاری داشته‌اند.

تئاتر «ملاقات» به کارگردانی پارسا پیروزفر که بهاره مصدقیان (نفر دوم از سمت چپ) در آن نقش‌آفرینی کرد.پارسا پیروزفر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر همواره به عنوان یک سلبریتی بی‌حاشیه شناخته می‌شد و اطلاعاتی درباره ازدواج و زندگی شخصی‌اش وجود نداشت.بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر در شبکه‌های اجتماعی از 18 سال رابطه پنهانی خود با پارسا پیروزفر خبر داده و این بازیگر را متهم به بی‌اخلاقی کرده است.

در ساعات گذشته بحث درباره این ادعا و افشای برخی روابط دیگر این بازیگر، در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) بالا گرفته است.این ادعاها هنوز از سوی رسانه‌ها و مراجع رسمی صحت‌سنجی نشده و پارسا پیروزفر نیز تا هنگام انتشار این مطلب واکنشی نشان نداده است.در این میان برخی بر این باورند که طرح این اتهامات اخلاقی با اکران قریب الوقوع فیلم سینمایی «مست عشق» با بازی پارسا پیروزفر مرتبط است.

بهاره مصدقیان و پارسا پیروزفر چندین همکاری در تئاتر با یکدیگر داشته‌اند. ازجمله در تئاتر «ماتریوشکا» که پیروزفر کارگردان، نویسنده و تنها بازیگر آن بوده، و مصدقیان وظیفه دستیاری طراح صحنه و لباس را بر عهده داشت.

پارسا پیروزفر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر همواره به عنوان یک سلبریتی بی‌حاشیه شناخته می‌شد و اطلاعاتی درباره ازدواج و زندگی شخصی‌اش وجود نداشت.در این میان برخی بر این باورند که طرح این اتهامات اخلاقی با اکران قریب الوقوع فیلم سینمایی «مست عشق» با بازی پارسا پیروزفر مرتبط است.

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

اکران فیلم مست عشق

مست عشق فیلمی در ژانر درام تاریخی عاشقانه محصول مشترک ایران و ترکیه به نویسندگی حسن فتحی، احسان جوانمرد، فرهاد توحیدی و کارگردانی حسن فتحی است. این فیلم برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی را با نقش‌آفرینی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی به تصویر می‌کشد. علاوه بر هنرپیشگان ایرانی، بازیگران ترکیه‌ای مانند بنسو سورال در نقش مریم، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون و ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر نیز در مست عشق نقش ایفا کرده‌اند. سرمایه‌گذاران فیلم شرکت‌های سیماریا (Simarya Film Production) و دیجیتال داناتلار (Dijital Danatlar) هستند. اکران مست عشق از 29 فروردین 1403 در سینماهای ایران و ترکیه آغاز خواهد شد.

در 16 مهر 1398 فیلم‌برداری مست عشق‌ آغاز شد. پس از یک شروع پرسروصدا و آغاز فیلمبرداری، عوامل فیلم در طول یک‌ماه شروع به انتشار اخبار فیلم کردند. اخباری که طی آن، از گریم‌های شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در نقش‌های شمس و مولانا رونمایی شد. اما دامنه حواشی از جایی آغاز شد که دیگر خبری از این فیلم به بیرون درز نکرد. اواخر پاییز 1398 بود که خبر رسید پیش‌تولید سریال جیران در تهران آغاز شده و فتحی که در حال فیلمبرداری مست عشق در ترکیه است، هم‌زمان پیش‌تولید سریال جدیدش را نیز آغاز کرده است.

تقریباً تمامی مراحل فیلمبرداری مست عشق در شهر قونیه کشور ترکیه انجام شده است.از مست عشق به‌عنوان یکی از غایبان بزرگ جشنواره بین‌المللی فجر آن سال سخن گفته می‌شد. فیلم فتحی که پس از یک پیش‌تولید پرسروصدا، تولید آرامی را پشت‌سر می‌گذاشت خیال همگان را راحت کرد که تولید در مسیر طبیعی خود پیش رفته و احتمالاً نخستین رونمایی از آن در جشنواره فجر خواهد بود. اما حسن فتحی بدون اشاره به‌دلیلی اعلام کرد که در آن سال فیلمی در جشنواره نخواهد داشت.دو هفته بعد از این اظهارنظر، ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سی‌وهشتمین جشنواره فجر، صراحتاً اعلام کرد که مست عشق ضمن اینکه همچنان درحال فیلمبرداری است، بلکه در ایران هنوز مجوز ساخت ندارد و نمی‌تواند در جشنواره حضور داشته باشد.

ازدواج

آقای پیروزفر مجرد بوده و اطلاعاتی مبنی بر ازدواج او در دسترس نمی باشد اما بتازگی فاش شده است او با خانم بازیگر تئاتری به مدت 18 سال رابطه عاشقانه داشته است و همیشه آن را پنهان می کرد و حالا از بهاره مصدقیان کاملا جدا شده است.

زندگی هنری

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

اولین تجربه بازیگری را در تئاتر دانشگاه بدست آورد تا اینکه سال 1371 وقتی 20 ساله بود نقش کوتاهی را در فیلم «مجسمه» ابراهیم وحید زاده تجربه کرد.بصورت حرفه ای سال 1373 در فیلم «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد.در سال 1374 دوره بازیگری را در موسسه هنرهای نمایشی استاد سمندریان گذراند و متد بازیگری استانیسلاوسکی را هم نزد مهین اسکویی یاد گرفت.شهرت پارسا سال 1374 در 23 سالگی با سریال «در پناه تو» به کارگردانی حمید لبخنده کنار لعیا زنگنه و مرحوم حسن جوهرچی شروع شد.سال 1377 دوباره با سریال «در قلب من» به قاب تلویزیون بازگشت و سال 1381 «سفر سبز» را بازی کرد و سال 1387 با سریال «در چشم باد» دوباره درخشید.

از کارگردانی تا تدریس

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

پیروزفر از سال 1383 به مدت یکسال در موسسه کارنامه و دانشگاه علامه طباطبائی سپس از سال 1383 در موسسه فیلمسازی هیلاج به تدریس بازیگری پرداخت. آقای بازیگر در زمینه طراحی گرافیک ، ساخت تیزر و مجسمه سازی مدتی فعال بود و از سال 1392 در قامت کارگردان و نمایشنامه نویس در تئاتر حضور دارد.همچنین ترجمه آثار نمایشی ، طراحی لباس و صحنه بعضی از آثار تئاتری را نیز انجام می دهد.

اولین فیلم سنمایی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر برای اولین بر در نقش شیخ سالک که نقشی کوتاه در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1373 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او در همان سال، همزمان با تحصیل در رشته نقاشی، متد استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی، کارگردان، مدرس تئاتر و مترجم آثار نمایشی آموخت.

صدا پیشگی پارسا پیروزفر

یکی از علایق پارسا پیروزفر صدا پیشگی بوده که استعداد خود در فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته با نریشن خوانی او برای نابینایان نشان داده است.

ماندگارترین نقش های پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر یکی از بازیگرانی است که در نقش های متفاوت مقابل دوربین رفت و به خوبی از عهده ایفای آنها برآمد. نقش های متفاوت کمدی و جدی در سینما و تلویزیون همگی نشانی از علاقه و تبحر پارسا پیروزفر به دنیای بازیگری دارد.

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

فیلم‌های سینمایی پارسا پیروزفر

همه نقش‌ها

نمایشنامه ماتریوشکا بیش از 30 نقش دارد که پارسا پیروزفر خود به تنهایی ایفاگر نقش تمام شخصیت‌ها در طول اجرای این اثر نمایشی بود.

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل برای بازی در تئاتر

ماتریوشکا در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر (1395)

فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته

(دیوانه ای از قفس پرید)

میلوش فورمن

نریشن با خوانش پارسا پیروزفر

سوینا (سینمای ویژه نابینایان)

نسخه ویژه نابینایان

داوری‌ها

نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانیِ استرالیا 1399

خانه تئاتر ایران 1389–1390

چهاردهمین جشن خانه سینما 1389

دهمین جشن خانه سینما 1380

نهمین جشن خانه سینما 1379

جوایز و افتخارات پارسا پیروزفر

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین‌الملل برای بازی در تئاتر ماتریوشکا در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر /1395

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد درام تلویزیونی از دوازدهمین جشن دنیای تصویر (حافظ)[14][15] برای بازی در سریال در چشم باد / 1389

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از دید مخاطبان از شبکه جهانی جام جم برای بازی در سریال در چشم باد / 1389

برنده جایزه بهترین بازیگر خارجی مرد از دید مخاطبان از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 'خروس زرین و صد گل' کشور چین برای بازی در فیلم اشک سرما / 1385

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم‌های آسیایی دهلی نو[18] برای بازی در فیلم اشک سرما / 1384

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از هشتمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم مهمان مامان / 1383

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مرد از هشتمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم اشک سرما / 1383

نامرد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مهمان مامان / 1382

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشن خانه سینما برای بازی در فیلم اعتراض / 1379

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما برای بازی در فیلم شیدا

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب


بیوگرافی پارسا پیروزفر و زنش از ایران تا کانادا / حاشیه رابطه پنهانی اش با بهاره مصدقیان+ فیلم و عکس‌های جذاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه + عکس