موسوی‌لارگانی: گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود


ایسنا: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودکش صهیونیستی را غرورآفرین خواند و گفت: گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود که با موفقیت تمام انجام شد. حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار...

موسوی‌لارگانی: گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود

ایسنا: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودکش صهیونیستی را غرورآفرین خواند و گفت: گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود که با موفقیت تمام انجام شد.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: تمام تلاش رژیم صهیونیستی طی چند دهه گذشته این بود که به جهانیان القا کند از امنیت کامل برخودار است و کسی قدرت ایجاد خدشه بر امنیتش را ندارد.

وی ادامه داد: دو عملیات «طوفان الاقصی» و « وعده صادق» هیمنه دروغین و پوشالی رژیم صهیونیستی را فروپاشید. اکنون سرزمین‌های اشغالی به کانون ناامنی برای اشغالگران تبدیل شده که حتی در خواب هم امنیت را نخواهند دید.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران یکپارچه و با اتحاد کامل پشتیبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و از تنبیه رژیم سفاک حمایت کامل می‌کنند.

وی در پایان گفت: دست دلاورمندان غیور کشورمان را می بوسیم و به رژیم اشغالگر قدس و حامیانش از جمله آمریکا هشدار می دهیم بیش از این با آتش بازی نکنند و به خونریزی و اشغالگری در منطقه پایان دهند.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت